جام‌جم: هفته هفتم از دور رفت مسابقه‌های لیگ برتر واترپلو با پیروزی نماینده گچساران در آبادان و توقف نماینده فارس در خانه آغاز شد. در 2 بازی برگزار شده در هفته هفتم در آبادان تیم نفت و گاز گچساران، قهرمان نیم‌فصل قبل مقابل میزبان خود پالایش نفت به برتری 19 بر 5 دست یافت و با این برد تا مکان دوم جدول صعود کرد. در شیراز تیم تربیت بدنی فارس با نتیجه 11ــ11 مقابل زغال‌سنگ کرمان متوقف شد.
کد خبر: ۲۲۶۵۵۲

2 رشته جدید در بازی‌های آسیایی 2010

جام‌جم: 2 رشته جدید به بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو اضافه شد. بهرام افشارزاده، دبیر کمیته ملی المپیک در این باره اعلام کرد: رشته‌هایی چون راگبی، بیس‌بال، کریکت و سافت‌بال در سال‌های گذشته روند رو به رشدی داشته‌اند و به همین دلیل 2 رشته تحت پوشش فدراسیون بیس‌بال در بازی‌های آسیایی 2010 حضور می‌یابند.

شمشیربازان سابر و اپه در اردوی آمادگی

جام‌جم: اردوهای تدارکاتی تیم‌های ملی شمشیربازی اسلحه سابر و اپه برای حضور در جام‌جهانی کیش و بازی‌های کشورهای اسلامی از روز گذشته در تهران راه‌اندازی شد.

ملی‌پوشان وزنه‌برداری در جنوب اردو می‌زنند

جام‌جم: اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی وزنه‌برداری از سالن وزنه‌بردای آزادی تهران به یکی از شهرهای جنوبی کشور (کیش یا بندرعباس)‌ منتقل می‌شود. تغییر احتمالی اردوی وزنه‌برداران به دلیل آماده نشدن سالن وزنه‌برداری آزادی صورت می‌گیرد .

پای رودکی زیر تیغ جراحی رفت

جام‌جم: سرانجام محمدرضا رودکی، جوان آینده‌دار جودو در سنگین‌وزن و جانشین محمود میران، پای مصدومش را به تیغ جراحان سپرد. رودکی که پیش از مسابقه‌های المپیک از ناحیه زانوی پا آسیب دیده بود، در جریان این بازی‌ها نیز با تشدید مصدومیت هر دو زانویش مواجه شد .

قهرمانان تیراندازی جام ولایت مشخص شدند

جام‌جم: چهارمین دوره مسابقه‌های تیراندازی با کمان زنان و مردان با شناخت نفرات برتر در 2 رشته ریکرو و کامپوند به پایان رسید. 230 ورزشکار زن و مرد از جمله تیراندازان جانباز و معلول در مسافت 18 متر داخل سالن در مرکز تربیت معلم شهید چمران تهران به رقابت پرداختند و در پایان به نفرات اول تا چهارم مبالغ نقدی اهدا شد.

احسان حدادی در آفریقای جنوبی اردو می‌زند

مهر: دور جدید تمرینات اردویی احسان حدادی از آفریقای جنوبی آغاز می‌شود.حدادی، قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا پس از رهایی از مصدومیت و پیگیری مراحل درمان خود در آلمان چند هفته‌ای است که در تهران و جزیره کیش با مربی روس خود تمریناتش را پشت سر می‌گذارد، اما بهمن‌ماه به منظور برپایی یک اردوی تدارکاتی عازم آفریقای جنوبی خواهد شد.

کمک 300 میلیونی به ورزش زورخانه‌ای

جام‌جم: رئیس سازمان تربیت بدنی با هدف توسعه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، مبلغ 300 میلیون تومان اعتبار به فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای تخصیص داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها