با خوراندن تریاک؛

گریه‌های نوزاد 20روزه خاموش شد

خوراندن تریاک به نوزاد 20 روزه برای کم کردن گریه‌های وی صدای گریه‌اش را برای همیشه خاموش کرد. پدر و مادر این نوزاد تحت بازجویی قرار گرفتند و مدعی شدند از سبزوار به تهران آمده‌اند و فرزندشان در طول مسیر بسیار گریه کرده است اما حوالی تهران صدای گریه کودک قطع شده است.
کد خبر: ۲۲۲۰۹۸

به گزارش فارس ،‌ ساعت 9 صبح ‌دوشنبه 18 آذر سال‌جاری مأموران کلانتری ترمینال جنوب از فوت مشکوک یک نوزاد با خبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه واقع در ترمینال جنوب دریافتند نوزاد پسر 20 روزه‌ای بر اثر نامعلومی فوت کرده و پدر و مادر وی نیز از نحوه فوت وی اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

روشن بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در خصوص این پرونده گفت: بررسی اولیه پزشک قانونی حاضر در صحنه حاکی از آن بود که این نوزاد بر اثر استعمال مواد مخدر فوت کرده است.

وی افزود: پدر و مادر این نوزاد تحت بازجویی قرار گرفتند و مدعی شدند از سبزوار به تهران آمده‌اند و فرزندشان در طول مسیر بسیار گریه کرده است اما حوالی تهران صدای گریه کودک قطع شده و وی فوت کرده است.

روشن اظهار کرد: این خانواده به خوراندن تریاک به این کودک اعتراف نکرده‌اند اما با بررسی‌های بسیار دقیق مشخص شد این افراد در طول مسیر برای آن‌که گریه نوزاد کم شود اقدام به خوراندن تریاک به وی کرده‌اند اما به دلیل زیاد بودن میزان تریاک ، نوزاد بی‌گناه فوت کرده است.

تحقیقات از این زوج همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها