سارق شکمو به دام افتاد

سارق سابقه‌دار که از شهرستان ملایر به خمین می‌رفت و از منازل مردم طلا و پول سرقت می‌کرد، در آخرین سرقت ، هنگام خوردن میوه در محل دزدی دستگیر شد.
کد خبر: ۲۱۶۷۳۳
حدادی، دادستان عمومی و انقلاب خمین با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه‌ای منازل روز گذشته به «جام‌جم» گفت: شامگاه 23 آبان امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از حضور مرد سارقی در منزلش خبر داد و گفت: وقتی همراه اعضای خانواده‌ام از منزل یکی از اقوام به خانه برگشتیم، مردی را مشاهده کردیم که پول و طلاهای همسرم را دزدیده و با آرامش در حال خوردن میوه است.

به دنبال این تماس، ماموران انتظامی خمین به محل حادثه اعزام و متوجه شدند مرد سارق با دیدن صاحبخانه، با وی درگیر و متواری شده است.

قاضی حدادی ادامه داد: با اطلاعاتی که ماموران از مشخصات ظاهری سارق فراری به دست آوردند، او را تعقیب و چند خیابان پایین‌تر از محل سرقت، دستگیر کردند.

اعتراف سارق شکمو

بهروز ــ مرد سارق ــ در بازجویی‌های پلیسی به سرقت از منزل شاکی و منزل 10 نفر دیگر اعتراف کرد و گفت: در شهرستان ملایر زندگی می‌کنم و 2 بار به اتهام سرقت طلا و پول از منازل مردم، روانه زندان شده بودم، چندی پیش پس از پایان محکومیتم، سرقت‌های خود را از سر گرفتم و برای این که لو نروم، از شهرستان ملایر به خمین سفر کردم.

به این ترتیب از 4 ماه قبل در محله‌های خمین پرسه می‌زدم و با اطلاع از غیبت صاحبخانه‌ها، از دیوار وارد منزل مردم می‌شدم و پس از سرقت پول و طلاهای موجود متواری می‌شدم و به شهرستان ملایر برمی‌گشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها