جام‌جم: ششمین دوره لیگ برتر شنای باشگاه‌های کشور از 20 آبان راه‌اندازی می‌شود. برای برگزاری این‌دوره از رقابت‌های لیگ برتر شنا، نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده طی نشستی با حضور محمدعلی سادات منصوری، رئیس سازمان لیگ شنا، به بررسی نحوه برگزاری مراحل، یارگیری و میزان مشارکت تیم‌ها پرداختند. در پایان این نشست مقرر شد لیگ ششم شنا طی 4 مرحله و در ماه‌های آبان، آذر، دی و بهمن پیگیری شود.
کد خبر: ۲۱۲۹۱۱

دیدار جذاب امروز لیگ برتر تنیس‌

جام‌جم: مجموعه ورزشی انقلاب صبح امروز شاهد مهم‌ترین مسابقه از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور خواهد بود. در این مسابقه مهم، تیم مزرعه گل خادم در زمین‌های شماره 12 و 13 مجموعه ورزشی انقلاب، میزبان تیم گاز خوزستان خواهد بود. این دیدار با توجه به حضور اکبر طاهری بازیکن بدون شکست مزرعه گل خادم و انوشا شاهقلی و سعید احمدوند در تیم گاز خوزستان از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود.

سکینه قاسم‌پور برنز آسیا گرفت‌

جام‌جم: در سومین روز از مسابقه‌های تیراندازی با کمان جایزه بزرگ آسیا سکینه قاسم‌پور به مدال برنز دست یافت. وی در اسلحه کامپوند با پیروزی مقابل ورزشکار میانماری در مکان سوم ایستاد.

لیگ برتر والیبال در ایستگاه دوم

ایسنا: دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری 5 دیدار در تهران و سایر شهرهای کشور پیگیری می‌شود. در مهم‌ترین دیدارهای این هفته تیم فولاد در شهر ارومیه از تیم پتروشیمی بندر امام پذیرایی می‌کند و سایپا در شهر رشت به مصاف داماش گیلان می‌رود.

فتوحی برنده برنز «اپه» آسیا

ایرنا: در رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که در کره‌جنوبی جریان دارد، در اسلحه سابر انفرادی جوانان محمد فتوحی صاحب مدال برنز شد. در ادامه این رقابت‌ها و در اسلحه اپه ملی‌پوشان کشورمان امروز به مصاف حریفان خود می‌روند.

اختتامیه لیگ برتر اسکیت در قزوین‌

جام‌جم: مرحله پایانی و اختتامیه لیگ برتر اسکیت سرعت باشگاه‌های کشور ، جام مهر در استان قزوین برگزار می‌شود. این مسابقه‌ها با حضور 22 تیم از سراسر کشور آغاز شده که مرحله پایانی آن فردا به مدت 2 روز در استادیوم تختی برگزار خواهد شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها