جام‌جم: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد با برگزاری جلسه‌ای دوستانه، نظر علی کریمی را برای حضور دوباره در تیم ملی جلب کند. کریم باقری که خود در آستانه دعوت دوباره به تیم ملی قرار دارد، درخصوص مسائل اخیر تیم ملی به فارس گفت: قصد نداشتم به تیم ملی بازگردم، چرا که می‌خواستم جا برای جوانان باز شود؛ اما پس از این ‌که با دایی صحبت کردم نظرم برگشت. دایی از من خواست به تیم ملی کمک کنم و این برای من یک افتخار است.
کد خبر: ۲۰۹۹۹۴

باقری ادامه داد: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دوست دارند بین کریمی و دایی را خراب کنند. آنها سال‌ها در کنار هم بازی کردند. سعی می‌کنم نظر کریمی را برای حضور دوباره در تیم ملی جلب و سپس با دایی درباره او گفتگو ‌کنم. مطمئنم دوباره کریمی در تیم ملی حضور خواهد یافت و دایی با بزرگواری، او را در تیم به کار می‌گیرد.

نیمه‌نهایی جام جهانی فوتسال‌

جام‌جم: ‌درست در ساعاتی که تیم ملی فوتسال در فرودگاه ریودوژانیرو خود را آماده بازگشت به ایران می‌کند، مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال بدون تیم شایسته ایران برگزار خواهد شد.

امروز و از ساعت 17 به وقت تهران، برزیل و روسیه اولین فینالیست جام جهانی 2008 را معرفی می‌کنند و در دومین بازی که از حساسیت بالایی هم برخوردار است، 2 تیم اسپانیا و ایتالیا به مصاف هم می‌روند. این 2 تیم که قهرمان و نایب قهرمان دوره قبلی بازی‌ها هستند، در این دوره با ایران روبه‌رو شدند؛ اما هر دویشان با گل لحظات پایانی از شکست مقابل تیم شایسته کشورمان فرار کردند.

یک خبر خوب برای جامعه فوتبال‌
سرباز احمدی بینا شد

جام‌جم: محمد احمدی، سرباز وظیفه‌ای که در جریان بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از سوی گروهی از تماشگرنماها بر اثر پرتاب موادمحترقه از ناحیه 2 چشم مصدوم شده و بینایی خود را از دست داده بود، با تلاش پزشکان بینایی یک چشم خود را به دست آورد. دکتر محمدحسین دهقان، عضو هیات ‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و پزشک معالج سرباز احمدی با اعلام این خبر به سایت فوتبال ایران گفت: به لطف خداوند و تلاش تیم پزشکی، سرباز احمدی پس از انجام چند عمل حساس و سخت روی چشمانش، بینایی یک چشم خود را به دست آورده است.

تاخیر در افتتاح کمپ استقلال‌

فوتبال ایران: طبق اعلام مسوولان استقلال قرار بود کمپ تمرینی استقلال تا آخر امسال به بهره‌برداری برسد؛ ولی بنا به دلایلی افتتاح این کمپ 2 ماه به تاخیر افتاد و استقلالی‌ها باید تا پایان اردیبهشت‌ ماه 88 منتظر بمانند. محمدسعید نفریه، عضو هیات‌ مدیره استقلال این خبر را تایید کرد.

بازگشت نصرتی به تمرینات النصر

ایسنا: محمد نصرتی که هفته پیش از تمرینات تیم بزرگسالان النصر اخراج و به تمرینات تیم امید این باشگاه منتقل شده بود، در جلسه فنی باشگاه مورد بخشش قرار گرفت و به تمرینات این تیم بازگشت. مسوولان تیم النصر، با توجه به دیدار حساس این تیم در روز جمعه در جام اتصالات و با توجه به عدم حضور چند بازیکن ملی پوش خود مجبور به بازگرداندن نصرتی به تیم بزرگسالان شدند.

درخواست ملوان از رئیس‌جمهور

ایسنا: همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور به استان گیلان، مدیران باشگاه ملوان خواستار رفع مشکلات مالی این باشگاه شدند. پورطهماسبی، مدیرعامل این باشگاه می‌گوید: با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور حضور در لیگ برتر، از احمدی‌نژاد می‌خواهیم ملوان را بیشتر زیرپوشش قرار دهد.

برنامه هفته دوم جام حذفی‌

جام‌جم: رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری چند دیدار از مرحله دوم پیگیری می‌شود. برنامه این بازی‌ها در زیر آمده است: دانشگاه آزاد لنگرود  آلومینیوم اراک، شهرداری کرمان  مقاومت بسیج فارس، تربیت یزد  مس رفسنجان، ماشین‌سازی تبریز  پتروشیمی تبریز، تراکتورسازی تبریز  فولاد هرمزگان، شاهین پارس جنوبی  پیام مخابرات شیراز، صنایع طلایی سمنان  شاهین بندر گز، سازان راه قم  شهرداری بندرعباس، فرهنگ رامهرمز  نیروی زمینی تهران.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها