نشست هماهنگی سرپرستان تیم های ایران و کره شمالی عصر امروز در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد و ناظر مالزیایی این دیدار از عدم پخش مستقیم این دیدار خبر داد.
کد خبر: ۲۰۸۹۶۳

به گزارش فارس، در این نشست که با حضور مسئولان و سرپرستان دو تیم، داوران و ناظران دیدار ایران و کره شمالی برگزار شد ، " حاج شنکر کمرالدین" ناظرمالزیایی دیدارگفت: به دلیل عدم انعقاد قرارداد بین صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران و شرکت WSG به عنوان اسپانسر انحصاری راند چهارم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010، دیدارایران و کره شمالی پخش مستقیم نخواهد داشت و هیچ تصویربرداری حق ورود با دوربین به ورزشگاه آزادی را ندارد.

مهدی فراهانی، نماینده شرکت WSG نیز در پایان این جلسه عنوان کرد: قرار بود که امروز قرارداد حامی مالی و دارنده امتیاز اصلی حق پخش های تلویزیونی انجام شود که متاسفانه چنین توافقی با سیمای ایران رخ نداد، بنابراین در جریان مسابقه تیم های ملی ایران و کره شمالی، دوربین ها و گزارشگران سیما اجازه حضور در ورزشگاه آزادی برای پخش این دیدار را نخواهند داشت.

وی ادامه داد: این مسابقه با توجه به شرایط فعلی از سیمای ایران پخش نمی شود، اگر چه امیدواریم سرانجام طرفین به توافق برسند تا تماشاگران ایرانی از تماشای این مسابقه ملی محروم نشوند.

همچنین به گزارش مهر، حاج شنکر کمرالدین  در خصوص اعتراض کره شمالی مبنی بر دور بودن فاصله تمرینی و محل اسکان تیم ملی کره افزود: چون کره شمالی زودتر از موعد مقرر بازیها به ایران آمده حق اعتراض ندارد و در واقع این عمل تخلف محسوب می شود.

وی گفت: تمرینات تیم ملی کره شمالی بنا به درخواست سرپرست کره شمالی پشت درب های بسته انجام می شود و حضور خبرنگاران، علاقه مندان و تصویربرداران درتمرینات ملی پوشان ایران بلامانع است.

ناظر بازی خاطرنشان کرد : لباس تیم ملی ایران در این دیدار سفید بوده وتیم ملی کره با پیراهن قرمز در زمین حضور خواهد داشت . پیراهن داوران نیز زرد خواهد بود.

وی اظهار داشت : 90 دقیقه قبل از آغاز مسابقه، دو تیم باید در استادیوم حضور داشته باشند و هرگونه تاخیرقابل قبول نخواهد بود. بعد از پایان مسابقات حضور سرپرستان در اتاق کنفراس الزامی است.

ریچارد لورنس ، ناظر داور از استرالیا گفت : احترام بازیکنان به داوران و نحوه قضاوت بسیارمهم بوده و اگر بازیکنان اعتراضی به نحوه قضاوت دارند 2 ساعت بعد از بازی به نماینده AFC ارائه دهند تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

پرچمی که از سوی فیفا ارائه شده بسیار ارزشمند است و باید به آن احترام گذاشت. امیدوارم بازی ایران و کره شمالی در بهترین شرایط و بدون مشکل برگزار شود.

در پایان جلسه مهدی تاج، نایب رئیس اول فدراسیون خواستار برگزاری دیداری جوانمردانه و به دور از هیاهو شد.

تیم های ایران و کره شمالی فردا ساعت 17 در ورزشگاه آزادی از گروه B مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 با یکدیگر دیدار می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها