ایسنا: طبق رای شعبه 78 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، محمد مایلی‌کهن، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال با شکایت علی دایی، به 3 میلیون ریال جزای نقدی معادل 3 ماه حبس و یک سال محرومیت از اظهارنظر و مصاحبه محکوم شد. در رای این شعبه آمده است که ممنوع‌المصاحبه شدن محمد مایلی‌کهن به تمامی روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و نشریات ابلاغ خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۴۹۳۱

سفر مدیرعامل استقلال  به ایتالیا

مهر: امیررضا واعظی آشتیانی، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری و مدیرعامل باشگاه استقلال تهران به همراه اصغر خالقی، دبیر این فدراسیون امروز برای شرکت در اجلاس فدراسیون بین‌المللی دوچرخه‌سواری به ایتالیا سفر می‌کند. نشست فدراسیون بین‌المللی دوچرخه‌سواری جمعه، همزمان با برگزاری رقابت‌های جهانی استقامت جاده در رده سنی امید در ورسای ایتالیا برگزار خواهد شد.

محرومیت به خاطر ضرب و شتم داور

ایسنا: مرتضی کشاورز بازیکن تیم فوتسال ارژن شیراز که در پایان دیدار این تیم با تام ایران خودرو به سمت داور دوم حمله‌ور و وی را با مشت مضروب کرده بود، پس از حضور در کمیته انضباطی و محرز شدن تخلفش به مدت یک سال از همراهی تیم مربوط و هرگونه فعالیت فوتسال در تمامی مسابقات محروم و به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دومین پیروزی تیم جوانان در ویتنام‌

جام‌جم: تیم فوتبال جوانان کشورمان که در تورنمنت ویتنام شرکت کرده است، با پیروزی یک بر صفر مقابل امید میانمار به مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت بین‌المللی ویتنام صعود کرد. ایران در نخستین بازی خود با 6 گل تیم جوانان سنگاپور را مغلوب کرده بود. مرحله نیمه نهایی این تورنمنت روز جمعه برگزار خواهد شد.

فرصت 7 روزه فدراسیون فوتبال‌

جام‌جم: فدراسیون فوتبال تنها 7 روز زمان دارد تا قرارداد خود با صدا و سیما را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند.

تکلیف حق پخش تلویزیونی تاکنون مشخص نشده و در صورتی که قرارداد رسمی میان فدراسیون فوتبال و صداوسیما تا 10 مهر به امضا نرسد، خطراتی چون محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه‌های ایرانی را تهدید می‌کند.

مرادی به زوریخ رفت‌

جام‌جم: گرچه مسعود مرادی اعلام کرد با ارسال ایمیلی به فیفا کناره‌گیری خود را از دنیای داوری رسمی کرده، اما وی برای شرکت در کلاس توجیهی داوران منتخب فیفا راهی زوریخ شد تا در جمع داورانی قرار بگیرد که برای قضاوت در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی باید تست‌های آمادگی جسمانی و پزشکی را پشت سر بگذارند.

حمایت ساکت از فیرات‌

فارس: مدیرعامل باشگاه سپاهان با توجه به فشارهای منفی برای برکناری انگین فیرات و انتشار شایعه تلاش باشگاه برای توافق با مربیان جدید از جمله حمید استیلی، با قاطعیت اعلام کرد نه تنها با یک باخت بلکه با چندین شکست دیگر نیز قصد تغییر کادر فنی را ندارد.

جلسه روانشناسی برای جباری‌

فارس: مجتبی جباری که روز یکشنبه به دلیل پاس نشدن چک‌های دریافتی از باشگاه، به حالت اعتراض در تمرینات شرکت نکرده بود، صبح دیروز در جلسه روانشناسی شرکت کرد!

اخراج موقت عماد رضا

جام‌جم: از همان روز پنج‌شنبه که عمادرضا پس از تعویض‌اش مقابل ذوب‌آهن، به بطری آب لگد زد، دیگر اجازه حضور در تمرینات سپاهان را پیدا نکرد. ظاهرا فیرات او را تا اطلاع ثانوی از سپاهان اخراج کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها