احمدی نژاد با اشاره به اینکه به فضل الهی دوران صهیونیست ها رو به پایان است، از دیگر ملتهای جهان دعوت کرد که در روز قدس به میدان بیایند چراکه این روز، نمایش صف موحدان در مقابل ظلم و فساد است.
کد خبر: ۲۰۳۵۵۳

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی کشورمان که پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم ثبت ملی آیین‌های ماه رمضان و آیین روز قدس در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی سخن می‌گفت، ماه رمضان را فرصت طلایی برای بازگشت به خود و خدا و طی مسیر کمال با سرعت نور عنوان کرد و اظهار داشت: خداوند در ماه رمضان راه را برای یک جهش بزرگ معنوی در برابر همه انسانها قرار داده‌اند.
رئیس جمهورآیین‌های ماه مبارک رمضان را تجلی شور و نشاط و عشق بازی مومنان در ضیافت الهی دانست و گفت: آیین های ماه مبارک رمضان به اندازه ماه رمضان زیبا است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ ثبت ملی این آیین‌ها به ترویج و معرفی این آیین ها کمک کند و باعث تعمیق فرهنگ حضور در مهمانی خدا و الگوی برای دیگر مسلمان و ملت ها باشد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز قدس، این روز را تجلیل صف بندی تاریخی مومنان، پاکان، آزادی خواهان و عدالت خواهان در برابر همه ستم فساد و خودخواهی ها عنوان کرد.

وی با اشاره به اعلام روز قدس با ابتکار امام راحل بیان داشت: روز قدس به بشریت فرصت انتخاب حضور و تاثیر گذاری می‌دهد و متعلق به همه بشریت است.

احمدی نژاد روز قدس را همگرایی به سوی حاکمیت حق، آزادی و عدالت بر کل بشریت عنوان و با اشاره به جنایات 60 ساله رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رژیم صهونیستی و اندیشه صهونیست عصاره همه زشتی ها، خودخواهی ها و بدی‌ هاست.

رئیس جمهور پایه های رژیم صهیونیستی را بر اساس دروغ و نیرنگ دانست و افزود: ادامه حیات صهیونیست ها بر اساس تجاوز و اشغالگری و خالص همه جنایتکاران تاریخ در عمق این رژیم به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه امروز مراکز اصلی قدرت، ثروت و رسانه ها به تسخیر صهیونیست‌ها در آمده است، اظهار داشت: امروز نه تنها ملت فلسطین بلکه قریب به اتفاق ملت ها در جهان اسیر اندیشه غیر انسانی صهیونیست ها هستند.

احمدی نژاد با بیان اینکه حدود 2 هزار نفر کادر اصلی صهیونیستی ها را در مراکز قدرت در جهان به دست دارند، گفت: روز قدس گرچه از مسیر آزادی فلسطین خواهد گذشت اما متعلق به همه ملت ها، مسلمانان و آزادی خواهان است.

رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که همه ملت ها نیز به مانند ملت ایران روز قدس را به ثبت برسانند تا به زودی با آزادی قدس شریف، ریشه صهیونیست فاسد و اندیشه ناپاک صهیونیست خشکانده شود.

احمدی نژاد همچنین با اشاره به نزدیکی روز قدس اظهار داشت: مطمئن هستم ملت ایران به خوبی قدر روز قدس را می‌دانند و پرشورتر از سالهای گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

وی از دیگر ملتها نیز دعوت کرد در روز قدس به میدان بیایند چراکه این روز، نمایش صف موحدان در مقابل ظلم و فساد است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه به فضل الهی دوران صهیونیست ها رو به پایان است، گفت: صهیونیست ها عقب افتاده‌های سیاسی هستند و اندیشه اسرائیل بزرگ و کوچک مرده است.

پیش از سخنان رئیس جمهور، اسفندیار رحیم مشائی رئیس سازمان میراث فرهنگی و زواوی سفیر فلسطین در ایران به ایراد سخنرانی پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها