دیوید ترزه‌گه، مهاجم فرانسوی تیم یوونتوس فاش کرد در فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا، باشگاه بارسلونا و گواردیولا مربی جدید تیم بارسلونا از من خواستند که یوونتوس را ترک کنم و به نیوکمپ بروم.
کد خبر: ۲۰۲۱۰۲
به گزارش گل ، ترزه‌گه ادامه داد: من پاسخ رد دادم و تصمیم گرفتم در یوونتوس بمانم، زیرا می‌خواهم با تیم خود قهرمان سری A شوم. اگر به این هدف برسیم، در لیگ قهرمانان اروپا نیز فاتح خواهیم شد.

آدریانو: برمی‌گردم

اسکای: آدریانو، مهاجم برزیلی تیم اینترمیلان مطمئن است که در این فصل بازگشت خوبی خواهد داشت. او با بیان این موضوع خطاب به هواداران اینتر گفت: باید به خودم، رئیس ماسیمو موراتی و شما هواداران اینتر قول دهم که آدریانو امسال برمی‌گردد.  از همه می‌خواهم کمی دیگر صبر کنند. آدریانو در پایان گفت: برخی‌ها اعتقاد خود را به من از دست داده‌اند، اما می‌دانم که اگر سخت کار کنم، پسر خوبی می‌شوم و بازیکنی بزرگ خواهم شد.

کانتونای منچستر سیتی‌

میرور: مارک هیوز، مدیر باشگاه منچستر سیتی مدعی شد که روبینیو، اریک کانتونای منچسترسیتی خواهد شد. هیوز که خود زمانی از ستاره‌های اولدترافورد بود، گفت: وقتی بازیکنی به استعداد روبینیو در ترکیب تیم‌تان قرار می‌گیرد، سطح بقیه بازیکنان به طور خودکار بالا می‌رود. وقتی کانتونا به اولدترافورد آمد، توانایی تکنیکی‌اش روی تیم منچستر یونایتد اثر گذاشت و تیم قدرت تازه‌ای یافت. نقش روبینیو نیز در منچستر سیتی همان خواهد بود.

خوشبینی کاسیاس‌

خبرگزاری فرانسه: ایکر کاسیاس، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم رئال مادرید می‌گوید: این تیم به اندازه کافی بازیکن خوب دارد که در همه رویدادها از جمله لیگ قهرمانان و لالیگا خوب رقابت کند: ما به عنوان یک تیم قادر به رقابت در هر رویدادی هستیم و تصمیمات نقل و انتقال بازیکن، به باشگاه مربوط می‌شود.

برند شوستر، سرمربی تیم رئال مادرید پس از رفتن روبینیو از تیمش نگرانی خود را ابراز کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها