مدافعان حقوق حیوانات در امریکا می گویند:

ورود مهاجران گوشتخوار ، ممنوع!

یک گروه مدافع حقوق حیوانات در امریکا موسوم به "پتا" تبلیغاتی را علیه ورود مهاجران گوشتخوار به این کشور آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۹۴۵۷۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری افه ، این گروه در نامه ای به اداره امور مرزی و گمرکات امریکا، خواستار آن شده است که اجازه انجام تبلیغاتی را به این گروه روی دیوار مرزی امریکا و مکزیک بدهند که در آن با زبانهای انگلیسی و اسپانیایی از مهاجران گوشتخوار خواسته می شود به امریکا سفر نکنند.

 

گروه یادشده در شعارهای خود، از مهاجرانی که تمایل به خوردن مرغ ، همبرگر و انواع غذاهای گوشتی دارند، می خواهد به امریکا نروند، زیرا با چنین رژیم غذایی با جان خود بازی می کنند.

 

تابلوهای این گروه حاوی این نکته است که مهاجران غیرقانونی نه تنها با تعقیب شدن از سوی ماموران مرزی جان خود را به خطر می اندازند، بلکه حتی پس از آن نیز رژیم غذایی امریکا، برای زندگی آنها دام پهن کرده است.

 

شعار آنان این است:"اگر ماموران مهاجرت جانت را نگیرند، مرغ و همبرگرها خواهند گرفت. پس، گیاهخوار باش."

 

پتا بر این عقیده است که گوشتخواری مردم امریکا، نه تنها موجب مرگ حیوانات بسیاری می شود، بلکه یک رژیم غذایی نامناسب است که جان افراد را با چاقی و امراض ناشی از پرخوری می ستاند.

 

گروه یادشده بر این عقیده است که مهاجرانی که از مکزیک به امریکا می روند، رژیم غذایی سنتی و سالم خود را که مبتنی بر مصرف انواع میوه ها، حبوبات و سبزیجات است، کنار می گذارند و همچون خود امریکاییها به خوردن فراوان گوشت و مرغ روی می آورند.

 

پتا می گوید که هدفش از این تبلیغات، ممانعت از ورود مهاجران نیست بلکه دادن این هشدار است که آنان به بحران ملی سلامت در امریکا نیفزایند و برای جلوگیری از افتادن در دام غذاهایی که در آن سوی مرز در انتظار آنهاست، در کشورشان – مکزیک- بمانند.

 

تبلیغ گروه پتا که در بالا دیده می شود، در بخش فوقانی مضرات رژیم غذایی مبتنی بر مصرف گوشت و چربیها و در بخش تحتانی، مزایای رژیم غذایی غیرگوشتی (گیاهخواری) را برای افراد نشان می دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها