گروه سلامت: نتایج تحقیقات اخیر نشان میدهد افراد بزرگسالی که روزانه چند فنجان قهوه میخورند به طور آشکار کمتر در معرض خطر مرگ در اثر بیماریهای قلبی نسبت به افرادی هستند که قهوه نمیخورند.
نتایج مورد بررسی اطلاعات دو تحقیق جداگانه که روی تقریبا 128 هزار فرد طی 2 دهه صورت گرفته، نشان داد مردان و زنانی که روزانه چند فنجان قهوه میخورند کمتر در معرض خطر مرگ و میر بیماریهای قلبی عروقی قرار دارند.