تورنمنت فوتبال روسیه؛

نوجوانان ایران قهرمان شدند

تیم فوتبال نوجوانان ایران دقایقی پیش با برتری برابر تایلند عنوان قهرمانی مسابقات هشت جانبه روسیه را از آن خود کرد.
کد خبر: ۱۸۷۴۳۱

به گزارش مهر، تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در دیدار نهایی تورنمنت هشت جانبه روسیه موفق شد در وقت های اضافی با نتیجه 3 بر صفر برابر تیم نوجوانان تایلند به برتری دست یافته و عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

برپایه این گزارش، در پایان 80 دقیقه قانونی این دیدار، شاگردان علی دوستی برابر حریف خود به نتیجه مساوی صفر بر صفر رضایت دادند اما در دو وقت اضافه 10 دقیقه ای نوجوانان ایران با گل های صادق پورمحمد دوست، علی حیدری، صادق مرادی به پیروزی دست یافتند تا به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یابند.

نوجوانان ایران در مرحله گروهی این مسابقات ابتدا با نتیجه 3 بر صفر اردن را شکست دادند و در دیدار دوم با 7 گل از سد چین گذشتند. این تیم در دیدار سوم گروهی با 3 گل از سد نوجوانان منطقه " آمور " روسیه گذشت تا با اقتدار راهی مرحله نیمه نهایی شود.

شاگردان علی دوستی در دیدار نیمه نهایی هم ابتدا در جریان بازی برابر نوجوانان جمهوری ساخای روسیه به نتیجه 2 بر 2 رضایت دادند اما در ضربات پنالتی تیم ایران با نتیجه 4 بر 3 مقابل حریف روسی خود به پیروزی دست یافت تا در مجموع با نتیجه 6 بر 5 این تیم را شکست دهد.

تیم فوتبال نوجوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا آماده می کند. این تیم در گروه A این رقابت ها با تیم های ازبکستان (میزبان مسابقات)، بحرین و سنگاپور همگروه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها