صداگذاری سریال داستانی قاب‌های خالی سیمای‌آذری شبکه جهانی سحر از نیمه گذشت. به گزارش روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مراحل تولید این سریال به تهیه‌کنندگی ایوب دانشور و مرتضی احمدی‌هرندی که در 20 قسمت 30 دقیقه‌ای تنظیم شده در دست انجام است. ضمن این که کار ساخت موسیقی سریال بتازگی از سوی محمدمهدی گورنگی آغاز شده است.
کد خبر: ۱۸۶۲۵۴
قاب‌های خالی داستان خلاءهایی است که در زندگی فردی و اجتماعی 3 نسل از زنان سرزمین ما سرک می‌کشند.

مارال‌ 25 ساله و فارغ‌التحصیل رشته نمایش، همراه نامزدش فریدون، در گیر و دار روی صحنه بردن یک تئاتر جدید است اما رابطه عاطفی او و فریدون با ورود زنی به نام نازنین، دچار خلل می‌شود.

با بیماری سولماز مادر بزرگ سالخورده مارال که سینه‌اش گنجینه‌ای از خاطرات تلخ و شیرین و زندگی‌ای پر فراز و نشیب است، مارال به گذراندن وقت بیشتری با مادربزرگ و مرور خاطره‌های او سوق داده می‌شود.

تصویربرداری سریال قاب‌های خالی در شهرهای  لنگرود و تهران صورت گرفته و داریوش ارجمند، ناصر هاشمی، نیکو خردمند، سمیرا سیاح، آتش تقی‌پور، شمسی فضل‌اللهی، محمود مقامی، مجید حاجی‌زاده و مهدی ایمنی‌خواه از بازیگران این مجموعه داستانی هستند که در کنار تارا سلیمانی، حوریه امیری، صادق توکلی، شهرزاد کمال‌زاده، اکبر مولایی، فرشته مصطفایی، ساقی زینتی، ولی اویسی، باران زمانی، رضا میرمعنوی، ساناز کمالوند، نسیم ناطقیان و نسرین دولت همچنین ترلان پروانه که به عنوان بازیگر خردسال، این مجموعه را همراهی کرده، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیش‌بینی می‌شود، مراحل صداگذاری و ساخت موسیقی مجموعه داستانی قاب‌های خالی اوایل مرداد ماه به اتمام برسد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها