4 نفر از اعضای یک باند که با مجروح کردن مرد طلافروشی، 15 کیلوگرم طلای وی را به سرقت برده و متواری شده بودند ، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۸۶۲۴۵
به گزارش خبرنگار جام‌جم، عصر روز 25 فروردین امسال یکی از اهالی خیابان امام خمینی(ره)‌ تهران با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از شلیک مسلحانه راکبان یک دستگاه موتورسیکلت به سوی 2 مرد جوان خبر داد.

به دنبال این تماس، ماموران کلانتری 129 جامی به محل حادثه عزیمت کردند و 2 مرد مصدوم را برای درمان به بیمارستان لقمان منتقل کردند.

به دنبال این حادثه، پرونده‌ای در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیق از 2 مرد طلافروش آغاز شد.

مرد طلافروش در اظهاراتش به پلیس گفت: من و همکارم جلال برای خرید 15 کیلوگرم طلا از تبریز به بازار تهران آمدیم و پس از خرید،15  کیلو طلا‌ از سوی سارقان مورد حمله قرار گرفته و اموالمان به سرقت رفت.

به دنبال این شکایت، جستجو برای دستگیری سارقان آغاز و سرانجام ماموران موفق به دستگیری 2 مرد و یک زن سارق شدند که در اداره اول پلیس آگاهی به سرقت 15 کیلو طلا‌ اعتراف کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها