برای آشنایی‌با روند آماده‌سازی تیم‌ملی؛

احمدی‌نژاد در تمرین‌ملی‌پوشان ‌حضور یافت

دکتر محمود احمدی نژاد در تمرینات تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد. تمرین تیم ملی ایران با حضور 25 بازیکن در محل کمپ تیم‌های ملی ادامه دارد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات ویژه‌ای را برای بازی با امارات انجام می‌دهند. بر اساس پیش‌بینی فدراسیون فوتبال مکانی ویژه برای حضور دکتر احمدی نژاد در کمپ تیم‌های ملی تعبیه شده است.
کد خبر: ۱۷۸۵۰۹

به گزارش ایسنا ، در حالی که تمرین تیم ملی فوتبال ایران به منظور دیدار برابر امارات از ساعت 18:15 دقیقه امروز در محل کمپ تیم‌های ملی آغاز شده بود، دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور با حضور بر سر تمرین تیم ملی از نحوه‌ی آماده سازی تیم ملی آشنا شد و برای دقایقی در جمع بازیکنان و اعضای کادر فنی صحبت کرد.

این برای دومین بار است که رییس جمهور برای آشنایی با روند آماده سازی تیم ملی بر سر تمرین تیم ملی حاضر می‌شود.

دکتر احمدی نژاد بار اول پیش از اعزام تیم ملی ایران به رقابت‌های جام جهانی 2006 با حضور در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی با روند آماده سازی تیم ملی آشنا شده بود.

تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان و نمایندگان رسانه‌های گروهی برای پوشش خبری و تصویری در محل کمپ تیم‌های ملی حاضر شده بودند، همچنین تعدادی از هواداران و لیدر‌های تیم‌های مختلف با حضور در محل کمپ تیم‌های ملی به حمایت از بازیکنان و کادر فنی پرداختند.

این در حالی است که برای دقایقی برخی از شعارهای هواداران رنگ و بوی باشگاهی گرفت که در ادامه هواداران یکپارچه بازیکنان تیم ملی را تشویق کردند.

تمرین تیم ملی ایران با حضور 25 بازیکن در محل کمپ تیم‌های ملی ادامه دارد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات ویژه‌ای را برای بازی با امارات انجام می‌دهند.

تعداد زیادی از نیروهای حراستی سازمان ‌تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال برای تامین امنیت در زمان حضور رییس جمهور احمدی نژاد در محل کمپ تیم‌های ملی حاضر شدند.

بر اساس پیش‌بینی فدراسیون فوتبال مکانی ویژه برای حضور دکتر احمدی نژاد در کمپ تیم‌های ملی تعبیه شده است.

همچنین روابط عمومی ‌فدراسیون فوتبال با نصب پلاکاردهایی فرا رسیدن سالگرد شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) و رحلت امام خمینی (ره) در کمپ تیم‌های ملی تسلیت گفته است.


 


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها