رادیو قرآن: علاقه‌مندان به مباحث روان‌شناسی خانواده می‌توانند برنامه زندگی با قرآن را ساعت 9 صبح به کارشناسی دکتر جلالی بشنوند. همچنین «قرآن و قرائات» برنامه دیگری است که ساعت 21 امشب به بررسی قرائت‌های هفتگانه قرآن با موضوع قرائت حمزه می‌پردازد. کریم دولتی پارچه‌باف کارشناس این برنامه است.
کد خبر: ۱۷۸۰۰۱

علت ظاهری گناه

رادیو معارف: برنامه بر بال سخن ساعت 30/11 شامل سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان با موضوع علت ظاهری گناه است. فقه آل‌محمد (ص)‌ برنامه دیگری است که به موضوع درس خارج فقه آیت‌الله جوادی آملی می‌پردازد. این برنامه را ساعت 15/22 می‌شنوید.

آگاهی‌رسانی به داوطلبان کنکور

رادیو فرهنگ: برنامه صبحگاهی جامعه ایران امروز ساعت 7 صبح به موضوع کنکور و نقش موسسات آموزشی در آگاهی‌رسانی داوطلبان اختصاص دارد که با حضور کارشناسانی از سازمان سنجش و وزارت علوم پخش می‌شود.

تحولات بورس‌

رادیو تجارت: بررسی تحولات بورس، اقتصاد اسلامی، اصلاح نظام بانکی و بیمه وسایل نقلیه از موضوعات مورد بحث این برنامه است که ساعت 15/13 به کارشناسی جواد بنازاده (کارشناس بیمه)‌ و دکتر موسویان استاد دانشگاه پخش می‌شود.

بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال

رادیو ورزش:برنامه جهان ورزش امروز ساعت 9 صبح به موضوع فوتبال می‌پردازد و به طور زنده وضعیت تیم ملی فوتبال را در آستانه دیدار با تیم ملی فوتبال امارات بررسی می‌کند و نگاهی دارد به مسابقه‌های فوتبال یورو 2008 و آخرین اخبار از دنیای فوتبال. «همیشه با ورزش» برنامه دیگری است که اخبار ورزشی ایران و جهان را بررسی می‌کند و با پیگیری خبرهای مهم و جنجالی روز ورزش ایران و گفتگوی تلفنی با عوامل مربوط ساعت 30/18 پخش می‌شود.

حکم ساخت‌وساز  سرخه‌حصار

رادیو تهران: در برنامه صبح تهران ساعت 30/6 صبح، دکتر ابتکار (عضو کمیسیون عمران شورای شهر و رئیس محیط زیست شورای شهر استان تهران)‌ حضور دارد و درخصوص حکم ساخت‌وساز سرخه‌حصار گفتگو می‌کند. دکتر عابدینی یکی از نخبگان و دکترای طب ورزشی مهمان بخش دیگری از برنامه است. همچنین در برنامه بحث روز مضرات تماشای بیش از حد تلویزیون برای بچه‌‌ها از جمله ابعاد فیزیکی، روحی، سلامت جسمی و روانی، ساعت 30/13 با حضور دکتر گرانمایه (کارشناس رسانه و دکتر ناجی)‌ محقق در زمینه آموزش و فلسفه رفتاری کودکان بررسی می‌شود.

پیشگیری از عوارض جسمانی رانندگی

رادیو سلامت: دکتر فتانه اکبری (متخصص طب فیزیکی و توانبخشی)‌ ساعت 15/8 در برنامه «فراسو» درخصوص پیشگیری از عوارض جسمانی رانندگی بحث می‌کند.

در برنامه صدای مشاور هم دکتر زمانی (متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب)‌ ساعت 11 به بررسی ضعف عضلانی می‌پردازد. همچنین پزشک خانواده برنامه دیگری است که موضوع پزشک خانواده و جامعه شهری را ساعت 45/12 به کارشناسی دکتر هویدا (رئیس انجمن پزشک خانواده)‌ بررسی می‌کند. در برنامه گفتگوی عصرانه نیز مهندس زهرایی (کارشناس محیط زیست)‌ ساعت 40/16 به بررسی عوامل محیطی تاثیر‌گذار بر سلامت می‌پردازد.

ارتباط با مخاطبان غریبه

رادیو گفتگو: گفتگو با دکتر حسین باهر، از استادان برجسته رشته توسعه منابع انسانی، درباره زندگی و فعالیت‌های وی موضوع برنامه گفتگوست  که ساعت 22 می‌شنوید. اتاق اندیشه برنامه دیگری است که امشب ساعت 23 پخش می‌شود و شامل گزارشی از سخنرانی دکتر بشیر، استاد ارتباطات در دانشگاه هنر و ارتباطات سوره با عنوان ارتباط با مخاطبان غریبه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها