امروزه فواید خوردن روزانه 5 واحد از انواع میوه‌ها و سبزیجات بر ما روشن است. اما ممکن است با تمام تلاش شما، اجرای برنامه‌ریزی برای تهیه وعده‌های غذایی مقوی روزانه، در کنار مشغله کاری زیاد، برای شما دشوار باشد. در عین حال می‌دانید که با این شیوه زندگی پرآشوب، حفظ سلامت تک‌تک افراد خانواده، بیش از همیشه، حائز اهمیت است.
کد خبر: ۱۷۰۹۵۲

به طور کلی تحقیقات نشان داده است که ویتامین‌ها و مواد معدنی برای حفظ سلامت، ضروری هستند؛ چراکه سیستم دفاعی بدن را تقویت می‌کنند، به ما کمک می‌کنند تا بیماری‌ها را از خود دور کنیم، شور و نشاطمان بیشتر شود و عملکرد ذهنیمان بهتر شود. چنانچه جایگزینی برای یک برنامه غذایی سالم ندارید، راه ساده‌ای وجود دارد که بتوانید نیاز روزانه میوه و سبزیجات خود را به صورت عصاره دریافت کنید.نسل جدید دستگاه آبمیوه‌گیری‌ها از جمله دستگاه آبمیوه‌گیری آلومینیوم فیلیپس، به این ضرورت پاسخ داده و به شما کمک می‌کند تا بسادگی از آبمیوه‌های مملو از ویتامین لذت ببرید.

جیسون ویل، مربی بهداشت و شیوه زندگی در انگلستان، ملقب به سلطان آبمیوه، در این خصوص می‌گوید: هنگامی که شما آبمیوه می‌گیرید، فقط یک نوشیدنی لذیذ تهیه نمی‌کنید، بلکه در حال خلق کردن عالی‌ترین مایع تقویتی، برای حفظ سلامتی خویش هستید. این مایع سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی، انواع قندهای سالم، چربی‌های سالم، نمک‌های مفید، آب و آمینواسیدها (اجزاء اصلی تشکیل‌دهنده پروتئین)‌ است . آنزیم‌های فعالی که در آبمیوه یافت می‌شوند، بسرعت در بدن جذب شده، تبدیل به انرژی می‌شوند و این امر سبب می‌شود که شما سرشار از شور و نشاط بشوید؛ البته این نکته قابل ذکر است که تنها آبمیوه تازه حاوی آنزیم‌های فعال است و از آنجا که این آنزیم‌ها بلافاصله پس از آبگیری رو به تخریب می‌روند، بهتر است آبمیوه بلافاصله پس از آبگیری مصرف شود.

در واقع این دستگاه‌ها طوری طراحی شده که می‌تواند بیشترین آبمیوه را در اختیارتان قرار دهد و به کمک موتوری با قدرت 700 وات و فیلتری که دارای سوراخ‌های خیلی ریز می‌باشد، قادر است آبمیوه را تا آخرین قطره تخلیه کند.
 این دستگاه شما را قادر می‌سازد که برای آبگیری مواد سفت ونرم، از دو سرعت متفاوت استفاده کنید. دهانه بزرگ ورودی آبمیوه‌گیری آلومینیوم، به شما این امکان را می‌دهد که میوه‌ها و سبزیجات را به صورت درسته، بدون پوست گرفتن، در آوردن هسته و خرد کردن، آبگیری کنید، البته تمیز کردن این دستگاه آبمیوه‌گیری آسان است. قطعات جدا شونده آن، براحتی با ماشین ظرفشویی قابل شستشو می‌باشند، بنابراین شما می‌توانید زمان بیشتری برای لذت بردن از آبمیوه خود داشته باشید.

برای تجربه آرامش توام با نشاط، ترکیب آب خیار، سیب و آب معدنی را امتحان کنید. ترکیب سیب، گلابی و لیمو، سالم بوده و برای بچه‌ها عالی است. نسل جدید آبمیوه‌گیری از هدر رفتن میوه‌ها و سبزیجات جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید از تفاله میوه‌ای که باقی می‌ماند استفاده کنید. پختن یک کیک خوشمزه را با استفاده از تفاله هویج و کشمش امتحان کنید، یا مقداری تفاله سیب را خشک کرده، با چای خود مخلوط و یک چای خوشمزه میل کنید. حتی شما قادر خواهیدبود به کمک مواد بازمانده، علاوه بر وضعیت درونی بدن، وضعیت بیرونی آن را نیز بهبود بخشید. به طور مثال، می‌توانید برای تهیه یک معجون صد درصد طبیعی، از ترکیب تفاله میوه‌ها با مواد دیگر استفاده کنید.

منبع: B B C

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها