چهارگوشه ورزش

آغاز رقابت شمشیربازان در ایتالیا

مهر: مهدی صرام‌مسعود و محمد فتوحی در اسلحه فلوره و آیسان قمصری در اسلحه سابر امروز در مسابقات جهانی شمشیربازی در ایتالیا، به مصاف حریفان خود می‌روند. فردا نیز امید زمانی در اسلحه سابر و عطیه سادات شفیعی در اسلحه اپه به میدان می‌روند.
کد خبر: ۱۶۷۶۳۹

بازگشت ست‌کوویچ به ایران‌

مهر: یوتسا ست‌کوویچ سرمربی تیم والیبال نوجوانان دیروز به کشورمان بازگشت و بلافاصله در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی ششمین مرحله از اردوی  آماده‌سازی تیم را زیر نظر گرفت. ست‌کوویچ در روزهای پایانی سال گذشته و پس از تمدید قراردادش با فدراسیون والیبال به عنوان سرمربی تیم نوجوانان، با اخذ مرخصی یکماهه عازم صربستان شده بود.

39 سهمیه المپیک برای ورزش ایران‌

جام‌جم: تاکنون 39 سهمیه از سوی ورزشکاران ایرانی برای حضور در المپیک پکن کسب شده است. به گفته اصغر رحیمی، دبیر کمیته تدارکاتی بازی‌های آسیایی و المپیک، این سهمیه‌ها عبارتند از: بسکتبال 12 نفر، کشتی آزاد 3 نفر، کشتی فرنگی 4 نفر، تکواندو 3 نفر، وزنه‌برداری 3 نفر، دوومیدانی 5 نفر، دوچرخه‌سواری 3 نفر، جودو یک نفر، پینگ‌پنگ یک نفر، تیر و کمان یک نفرو بوکس 3 نفر.پیش‌‌بینی می‌شود کاروان کشورمان با 50 ورزشکار عازم بازی‌های المپیک پکن شود.

فوتبال جانبازان و معلولان در راه اکراین‌

جام‌جم: تیم فوتبال جانبازان و معلولان جهت آمادگی بیشتر برای حضور در پارالمپیک پکن در تورنمنت 6 جانبه اکراین شرکت می‌کند. این تیم متشکل از 7 بازیکن 14 اردیبهشت در تورنمنت بین‌المللی اکراین شرکت می‌کند. در این رقابت‌ها تیم ایران با کشورهای چین، انگلیس، هلند، برزیل و اوکراین دیدار خواهد کرد.

28 خرداد، مجمع انتخابات تیراندازی‌

جام‌جم: پس از مدت‌ها انتظار  28 خرداد فدراسیون تیراندازی صاحب رئیس خواهد شد. کیومرث هاشمی، معاون سازمان و رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در نامه‌ای به مهدی هاشمی، سرپرست فدراسیون تیراندازی اعلام کرد، با توجه به این که دوره 6 ماهه سرپرستی جنابعالی 28 خرداد امسال به پایان می‌رسد، در این روز به برگزاری مجمع و انتخابات رئیس فدراسیون اقدام کنید. ثبت‌نام از متقاضیان احراز پست ریاست فدراسیون تیراندازی از 26 فروردین به مدت 10 روز خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها