جام‌جم: تیم ملی شمشیربازی با 9 عضو در رقابت‌های جهانی ایتالیا شرکت می‌کند، اما جالب اینجاست که روابط عمومی این فدراسیون روز گذشته اطلاع دقیقی از زمان پرواز این تیم نداشت! به هرحال، امروز یا صبح فردا ملی‌پوشان شمشیربازی متشکل از مهدی سرام، مسعود فتوحی، سید شهاب‌الدین میرایی، محمد فتوحی، امید زمانی، طاهر آشوری، آیسان قمصری، عطیه السادات شفیعی و فرنوش علیپور در 3 اسلحه سابر، فلوره و‌ اپه و در 2 رده سنی عازم ایتالیا می‌شوند تا از فردا با حریفان جهانی خود رقابت کنند.
کد خبر: ۱۶۷۲۳۰

فردا، قرعه‌کشی  جام دیویس‌

جام‌جم: فردا صبح با حضور نمایندگان تیم‌های تنیس ایران، پاکستان، ویتنام، امارات و تاجیکستان قرعه کشی مسابقات دسته سوم جام دیویس در منطقه آسیا  اقیانوسیه در محل فدراسیون تنیس برگزار می‌شود. پاکستان و ایران که هر 2 از گروه دوم سقوط کرده‌اند، به عنوان سرگروه انتخاب شدند. این مسابقات از 21 تا 25 فروردین در تهران برگزار می‌شود.

ملی‌پوشان شنا در انگلستان‌

جام‌جم: تیم 4 نفره شنای کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی مسافت کوتاه دیروز عازم انگلستان شد.

به گزارش ایسنا، نهمین دوره‌ مسابقات شنای مسافت کوتاه قهرمانی جهان از فردا در شهر منچستر برگزار می‌شود و تیم ملی ایران با ترکیب محمد بیداریان، محمد علیرضایی، امین نوشادی و سیروس سعید (شناگر ایرانی مقیم انگلستان) و با مربیگری بهزاد مهدی خبازیان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

تیم ملی قایقرانی رویینگ در چین

ایسنا: تیم ملی قایقرانی رویینگ ایران با 6 ورزشکار زن و 7‌ورزشکار مرد برای برگزاری اردوی تدارکاتی 2 هفته‌ای در شانگهای و همچنین شرکت در مسابقات انتخابی المپیک پکن، وارد چین شد. مسابقات قایقرانی رویینگ انتخابی المپیک پکن 5 اردیبهشت در شانگهای چین برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها