انیمیشن زندگی امام (ره) به بنگالی دوبله شد

گروه رسانه: انیمیشن «پابه‌پای آفتاب» به کارگردانی رسول‌بابارضا با موضوع دوران کودکی حضرت امام خمینی (ره) به همت رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش به زبان بنگالی دوبله شد. این انیمیشن 92 دقیقه‌ای از تولیدات مرکز فرهنگی هنری صباست که با هدف معرفی امام (ره) به مردم بنگلادش به زبان بنگالی دوبله و صداگذاری شده است.
کد خبر: ۱۶۴۹۰۸
به گزارش مهر، در یک ماه گذشته با تلاش رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در داکا، ترجمه فیلم انجام شده و در اختیار بخش دوبلاژ قرار گرفته است. در دوبلاژ و صداگذاری این انیمیشن هم از بهترین متخصصان دوبله بنگلادش استفاده شده است تا انتقال مفاهیم به بهترین شکل صورت بگیرد.

انیمیشن <پابه‌پای آفتاب> که بر اساس متنی از جلیل عرفان‌منش ساخته شده، به بخشی از دوران زندگی حضرت امام خمینی (ره) در سنین کودکی اشاره می‌کند؛ زمانی که زمامداران حکومتی با دزدان همدست شدند و به چپاول کشاورزان و افراد ضعیف پرداختند.پویانمایی <پابه‌پای آفتاب> به صورت انیمیشن سه‌بعدی تولید و در طراحی بناها و شکل کلی شهر از شیوه معماری خانه حضرت امام (ره) استفاده شده است و طراحی آن را محمد معصومی و حسین معمارزاده انجام داده‌اند.

این انیمیشن خرداد 86 از شبکه تهران پخش شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها