محاکمه مرد شرور به‌خاطر قطع دست پسر کشتی‌گیر

مرد شرور که متهم است با حمله به پسر کشتی‌گیر با شمشیر، مچ دست او را قطع کرده، در جلسه دادگاه منکر اتهامش شد. متهم و دوستش در دادگاه اتهام را گردن یکدیگر انداختند.
کد خبر: ۱۴۷۷۴۶۹

محاکمه مرد شرور به‌خاطر قطع دست پسر کشتی‌گیر

 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات پلیسی دراین پرونده از آبان سال ۱۳۹۹وبا گزارش درگیری خونین در محله نظام‌آباد تهران آغاز شد. ماموران پس از حضور درمحل دریافتند در این درگیری دست پسر ۱۸ساله‌ای به نام امیر از ناحیه مچ قطع شده است‌. پسر جوان که کشتی‌گیر بود به بیمارستان منتقل شد اماعمل پیوند موفقیت‌آمیز نبود .‌برادر امیر در جریان تحقیقات گفت‌: من و برادرم در خیابان به ماشینی تکیه داده بودیم که چند پسر شروربه این کار اعتراض کرده وگفتند نباید به آن ماشین تکیه می‌دادیم‌. چاقو و شمشیر داشتند و من سعی کردم آنها را آرام کنم‌. یکی از آنها با شمشیر به دست برادرم ضربه زد که باعث قطع دست او از ناحیه مچ شد‌. مرد شرور حتی اجازه نمی‌داد دست برادرم را برداریم و برای پیوند به بیمارستان ببریم‌. بعد از چند دقیقه محل را ترک کردند و ما برادرم را برای پیوند دست به بیمارستان بردیم که عمل موفقیت‌آمیز نبود. در ادامه پنج مرد شرور در این ارتباط دستگیر شدند که پسر جوان، یکی از آنها به نام شاهین را شناسایی کرد و گفت‌: این مرد با شمشیر به دستم ضربه زد.  
​​​​​​​با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد‌. امیر در شکایت خود به قضات گفت‌: شب حادثه متهمان با چاقو و شمشیر به من و برادرم حمله کردند‌. من دستم را جلوی صورتم گرفته بودم تا ضربه‌ای به صورتم نزنند اما شاهین با شمشیر ضربه‌ای به دستم زد که باعث قطع آن از ناحیه مچ شد‌. چندین عمل برای پیوند روی دستم انجام شد که بی‌فایده بود. بعد از این حادثه خانه‌نشین شده و نمی‌توانم کار کنم‌. به همین خاطر تقاضای قصاص دارم .‌ سپس شاهین در جایگاه قرار گرفت و با رد اتهامش گفت‌: قبول دارم آن شب با دو‌ برادر درگیر شدم‌. من و کامران شمشیر داشتیم‌. فکر می‌کردیم تزئینی است و تیغه‌اش کند باشد‌. من ضربه‌ای به دست شاکی نزدم‌. سپس کامران در دفاع از خود گفت‌: شاهین با شمشیر به دست امیر ضربه زد‌.‌ دیگر متهمان هم‌ منکر شرکت در نزاع دسته‌جمعی شدند. در پایان قضات وارد شور شده و شاهین را به قطع دست محکوم کردند‌. با اعتراض متهم، این رای در دیوان‌عالی کشور بررسی و شکسته شد‌. قضات دیوان عالی خواستار بررسی بیشتر ماجرا و مشخص شدن متهم اصلی شدند. با تکمیل تحقیقات، این بار متهمان در شعبه پنجم‌ دادگاه ‌کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفتند‌. شاهین در این جلسه مدعی شد؛ آن شب من چاقو داشتم‌ و‌ ضربه کاری را کامران به دست امیر زد. کامران ‌هم ‌ادعای دوستش را رد کرد و‌ گفت‌: من ضربه‌ای به امیر نزدم. سپس امیر، شاهین را به‌عنوان متهم معرفی کرد و گفت‌: شاهین با شمشیر دست من را قطع کرد‌. او با عربده‌کشی مرا تهدید می‌کرد. مطمئن هستم او ‌به دستم ضربه زد‌.‌ پس از آخرین دفاعیات متهمان، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها