نقشه‌هایی که نقش بر آب شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

نقشه‌هایی که نقش بر آب شد

در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

نشانه‌های شکست رژیم صهیونیستی در جنگ سخت و نرم

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اسرائیل در جنگ سخت و نرم نتوانسته به اهدافش دست پیدا کند، گفت: حضور سردار قاآنی در مراسم تشییع شهید نیلفروشان خنثی کننده اخبار جعلی و تحریک آمیزی است که از سوی رسانه‌های بیگانه مطرح شده بود.
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اسرائیل در جنگ سخت و نرم نتوانسته به اهدافش دست پیدا کند، گفت: حضور سردار قاآنی در مراسم تشییع شهید نیلفروشان خنثی کننده اخبار جعلی و تحریک آمیزی است که از سوی رسانه‌های بیگانه مطرح شده بود.
کد خبر: ۱۴۷۷۳۹۲

به گزارش جام جم آنلاین، محمدکاظم انبارلویی، کارشناس مسائل سیاسی درباره حضور سردار قاآنی در مراسم تشییع شهید نیلفروشان عنوان کرد: نباید فراموش کنیم که ما درگیر جنگی سخت و سنگین توام با جنگ نرم شناختی هستیم. در واقع رژیم صهیونیستی بعد از ترور برخی فرماندهان نظامی مقاومت و حزب الله به ویژه شهادت سید حسن نصرالله یک رشته اخبار جعلی منتشر می‌کند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به صورت مدام برای تضعیف روحیه جبهه مقاومت خبر‌های جعلی درباره شهادت یا زخمی شدن برخی فرماندهان را مطرح می‌کند و از جمله این اخبار جعلی می‌توان به موضوع شهادت یا زخمی شدن سردار قاآنی اشاره کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: این در حالی بود که ما می‌دانستیم سردار قاآنی زنده است و اعتنایی به این اخبار جعلی که از سوی رسانه‌های بیگانه مطرح می‌شد، نکردیم.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل در جنگ سخت و نرم نتوانسته به اهدافش دست پیدا کند، توضیح داد: حضور آقای قاآنی در مراسم تشییع شهید نیلفروشان خنثی کننده اخبار جعلی و تحریک آمیزی است که از سوی رسانه‌های بیگانه مطرح شده بود.

انبارلویی تاکید کرد: به عبارت دیگر حضور سردار قاآنی خط بطلانی روی این شایعات کشید و نشان داد که بسیاری از خبر‌های این رسانه‌ها دروغ است و واقعیت ندارد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: حضور سردار قاآنی به نوعی اعلام موضع با زبان بدن بود، درست مانند آنچه که رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان در سفر به لبنان انجام داد.

وی بیان کرد: این در حالی است که فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی خود را مخفی می‌کنند. اما فرماندهان ما در همه میادین حضور دارند و از شهادت نیز هراسی ندارند.

انبارلویی عنوان کرد: حضور سردار قاآنی در مکانی مردمی پیام واضحی برای رژیم صهیونیستی دارد و بیانگر این نکته است که جمهوری اسلامی ایران در مکان و زمانی که صلاح بداند، اقدامات خود را اجرایی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط و در حدود دو هفته اخیر نیز شاهد سنگین‌ترین و مرگبارترین حملات از سوی حماس و حزب الله علیه ارتش رژیم صهیونیستی بودیم.

انبارلویی ادامه داد: علاوه بر این دیپلماسی فعال ما نیز هماهنگ با میدان عمل می‌کند. برای نمونه می‌توان به نماز جمعه نصر مقام معظم رهبری اشاره کرد. علاوه بر این سفر وزیر خارجه کشورمان به لبنان و سفر قهرمانانه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به بیروت نیز برخی از این اقدامات است. 

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی در تله جنگ گرفتار شده و در جنگ شناختی نیز به قول معروف کم آورده است. در واقع رژیم صهیونیستی در حدود یکسال گذشته بجز افزایش جنایات جنگی و نسل کشی هیچ دستاوردی نداشته است.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: مشروعیت رژیم صهیونیستی نیز نزد افکار جهانیان از بین رفته است و نهاد‌های حقوقی بین‌المللی مانند دادگاه لاهه حکم تحت تعقیب قرار گرفتن تروریست‌های تل آویو را صادر کرده است و این افراد به جرم نسل کشی و جنایات جنگی محکوم شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها