با تولید فیلم تلویزیونی «میم، الف، دال، ر، مادر» در شبکه 2

داستان دیگری از مادر روایت می‌شود

گروه رسانه: «میم، الف، دال، ر، مادر» عنوان فیلم تلویزیونی جدیدی است که مسعود رسام آن را برای شبکه 2 سیما کارگردانی می‌کند. به گزارش خبرنگار ما، فیلمنامه را مسعود شاهمحمدی نوشته است و مرتضی جودی تهیه‌کنندگی‌اش را به‌عهده دارد. بازیگران اصلی کار هم فاطمه گودرزی، مهرداد ضیایی، فریبا نادری، پویان گنجی و ملیکا ناظری هستند.
کد خبر: ۱۶۴۹۰۵

داستان فیلم درباره مادری حدودا 40ساله به اسم رخساره است که 2 فرزند به نام‌های مریم و سعید دارد و با شوهرش در خانه‌ای استجاری زندگی می‌کند و درآمدشان هم طوری نیست که بتوانند همه توقعات خود و بچه‌ها را برآورده کنند. این روال به‌نحوی ادامه پیدا می‌کند که او مثل بیشتر زنان فقط وظیفه روتین و معمول زندگی را انجام نمی‌دهد، بلکه برای شوهرش قبل از این‌که همسر باشد، ماشین حساب به شمار می‌رود که باید خرج و مخارج خانه را با درآمد او تنظیم کند.

رخساره حتی کسی را ندارد که درباره مسائل و مشکلاتش با او درددل کند و تنها دلخوشی‌اش مرور خاطرات کودکی است. اما ناگهان او بر اثر تصادف به کما می‌رود و...

نقش این مادر زحمتکش یعنی رخساره را فاطمه گودرزی بازی می‌کند. فریبا نادری و پویان گنجی هم به ترتیب نقش بچه‌هایش مریم و سعید را ایفا می‌کنند. نقش شوهر رخساره را مهرداد ضیایی بازی می‌کند که اسمش اسماعیل است. ملیکا ناظری هم به کودکی‌های او جان می‌بخشد.

به گفته رضا جودی، تهیه‌کننده این تله فیلم ، تصویربرداری  کار از 5 اسفند آغاز شده است و طبق پیش‌بینی‌ها، تا اواخر اسفند به پایان خواهد رسید. این در حالی است که یکی، دو روزی است تصویربرداری به دلیل فوت پدر فاطمه گودرزی متوقف شده است. با این حال، این تهیه‌کننده اظهار امیدواری می‌کند تصویربرداری تا آخر اسفند به پایان برسد.

لوکیشن‌های اصلی کار در تهران و حوالی آن مثل کن، ده‌ونک و جاده قم است. به گفته جودی، محور اصلی فیلم، مادر است و برای همین احتمال دارد زمانی مثل روز مادر برای پخش فیلم در نظر گرفته شود.

برخی از عوامل و دست‌اندرکاران دیگر کار عبارتند از: مدیر تصویربرداری: امیر قربان‌خانی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: رضا فخاریه، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس: نرمین نظمی، صدابردار: علی‌نیازی، مدیر تولید: بهرام جلالی، برنامه‌ریز: بهرام‌محمدی‌پور،  منشی صحنه: ناهید روستاو عکس‌: مهرداد امینی.

«میم، الف، دال، ر، مادر» برای گروه فیلم و سریال شبکه 2 سیما تولید می‌شود و مهدی جودی تدوین همزمان آن را به عهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها