13 یار اوشن در سینمای خانگی

دوبله فیلم «13 یار اوشن» با سرپرستی و گویندگی خسرو خسروشاهی به جای آل‌پاچینو برای شبکه ویدئویی به پایان رسید. ماجراهای این فیلم از خانه روبن تیشکوف ــ با بازی الیوت گولد و گویندگی حسین عرفانی ــ آغاز می‌شود. وی در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام می‌کند که می‌خواهد با همکاری ویلی بنک یک هتل جدید بنا کند. یکی از خبرنگاران متذکر می‌شود که بنک از 35 سال پیش تاکنون به هیچ تعهدی پایبند نبوده است. تیشکوف این حرف را نمی‌پذیرد اما کمی بعد نامه‌ای به دستش می‌رسد که بنک در آن اعلام کرده هتل را به‌تنهایی خواهد ساخت.
کد خبر: ۱۶۳۰۴۹

 تیشکوف دچار حمله قلبی می‌شود اما زنده می‌ماند. 6 ماه بعد ویلی بنک زمان افتتاح هتل را اعلام می‌کند. روبن که حالش بهتر شده با دنی اوشن ــ‌ با بازی جورج کلونی و گویندگی بهرام زند ــ و سایر دوستانش برای انتقام گرفتن از بنک، نقشه سرقت الماس‌های او را طرح می‌کنند. تری بندیکت نیز به کمک آنها می‌آید ...

سایر دوبلورهای این فیلم عبارتند از: سعید مظفری (براد پیت)، منوچهر والی‌زاده (اندی گارسیا)، احمد رسول‌زاده (کارل راینر)، افشین زی‌نوری (مت دی مون)، وحید منوچهری (دان چیدل)، محمدرضا مومنی (کیسی افلک)، محمد‌علی جان‌پناه (ونسان کاسل)، کتایون اعظمی (الن بارکین)، امیر عطرچی، اسفندیار، مهرتاش، منوچهر زنده‌دل، نادر کی‌مرام، محمد یاراحمدی، خسرو شمشیرگران، پرویز ربیعی،  بهرام زاهدی و سحر اطلسی.

این فیلم که باهزینه 85 میلیون دلار ساخته شده، تابستان سال گذشته در سینماهای امریکا حدود 117 میلیون دلار فروش کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها