مسعود رسام ، تازه ترین سریال خود را تحویل شبکه 2 سیما داد

بزرگمرد کوچک در انتظار نمایش

سریال بزرگمرد کوچک ساخته مسعود رسام آماده نمایش شد. این سریال قرار است در 20قسمت از شبکه 2سیما پخش شود. قهرمان اصلی سریال بزرگمرد کوچک نوجوانی به نام علیرضاست که به همراه مادر و مادربزرگش زندگی می کند، او که از داشتن پدر محروم است ، علاقه زیادی به تاریخ دارد و بر حسب اتفاق معلم تاریخ او که شباهت زیادی به پدرش دارد باعث علاقه مفرط او به تاریخ می شود.
کد خبر: ۱۶۲۶۶۶

 علیرضا با طرح هر سوال و با هر بهانه ای که برای بزرگترها معمولی و عادی شده به تاریخ سفر می کند. این ویژگی باعث شده سریال بزرگمرد کوچک دارای لوکیشن ها و دکورهای زیاد و متنوعی باشد.

در این سریال رامبد جوان نقش معلم تاریخ را بازی می کند و لاله صبوری نقش مادر علیرضا را به عهده دارد و شهربانو موسوی ، مادربزرگ علیرضاست .

رسام که سریال هایی چون همسران ، چاق و لاغر، محله بهداشت و هاچین و واچین را دارد، درباره سریال بزرگمرد کوچک گفته است : به نظر من کار برای کودکان یک نوع ادای دین است به نسل آینده . در سریال بزرگمرد کوچک ، قهرمان داستان نوجوانی است که دلش می خواهد مرد بزرگی باشد و در تاریخ ثبت شود. او به نوعی نماد غرور ملی ماست و به دنبال یافتن همین خواسته ، زندگینامه هر شخصیت تاریخی ای را که در کتاب هایش می خواند به همان دوره تاریخی برمی گردد. به دادگاه گالیله می رود، در مقطعی دلش می خواهد هیتلر باشد، بعد سراغ امیرکبیر، ابن سینا و پروفسور حسابی می رود و از نزدیک در جریان زندگی آنها قرار می گیرد. در نهایت به این نتیجه می رسد که بزرگ بودن به هر قیمتی خوب نیست و خودش در این مسیر به یک بلوغ فکری می رسد و شخصیت آینده خود را پیدا می کند.

از دیگر بازیگران این سریال می توان به بهروز بقایی ، احمدرضا اسعدی ، ندا مقصودی ، فریبا نادری ، عزیز مالکی ، بیژن سیفان ، ایرج ملکی ، هادی اتابکی ، مهدی طنابچی ، رضا سعادت ، میرطاهر مظلومی و نادر سلیمانی اشاره کرد.بزرگمرد کوچک را سعید پورفرج تهیه کرده است ، امین عابدی آن را تدوین کرده و محمد محمد علی موسیقی آن را ساخته است . از دیگر عوامل سازنده این سریال می توان به نویسنده : شیما بحرینی ، تصویربردار: امیر قربان خانی ، مدیر تولید: ناصر ریحان صفت ، جلوه های ویژه رایانه ای : رضا فخاریه ، طراح گریم : مهرداد میرکیانی ، صدابردار: سعید احمدی و مدیر برنامه ریزی : بهرام محمدپور اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها