ونگر: کاکا را در سن سیرو نمی‌زنیم

آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال در آستانه بازی حساس تیمش مقابل تیم میلان در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا به تمجید از کاکا ستاره برزیلی تیم میلان پرداخت و او را یک هنرمند در دنیای فوتبال خواند.
کد خبر: ۱۶۲۵۰۴
او درعین حال تاکید کرد تیمش را برای زدن کاکا به میدان نخواهد فرستاد. سایت باشگاه آرسنال امروز دوشنبه با انعکاس دیدگاههای ونگر درباره کاکا افزود: ونگر اعتقاد دارد بازیکنان بزرگ به فوتبال ارزش ویژه‌ای می‌دهند.

ونگر به سایت آرسنال گفت: اگر بازیکنان بزرگ را در بازی بزنید و آنها را مصدوم کنید و از بازی خارج سازید، آن وقت چه علتی خواهد داشت که مردم فوتبال تماشا کنند؟ بنابراین زدن این بازیکنان غیرقابل قبول است.

ونگر افزود: در ایتالیا کار تیمها مهار کردن کاکا یا زدن او و بیرون فرستادنش از بازی است. اما ما به کاری که می‌کنیم ایمان داریم و برخورد ما با کاکا این است که ارتباط بازیکنان میلان با او را قطع کنیم.

ما قصد یارگیری نفر به نفر را نداریم. تیمهای میلان و آرسنال در بازی رفت در شهر لندن به تساوی بدون گل رسیدند وفردا شب دیدار برگشت خود را در ورزشگاه سن‌سیرو  برگزار خواهند کرد تا یکی از دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها