20 میلیارد ریال برای 16 طرح در کرج

برای اجرای طرح های عمرانی شهرستان کرج 20میلیارد اعتبار در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان تهران و کمیته برنامه ریزی کرج تصویب شد.استاندار تهران در این خصوص گفت : این اعتبارات برای اجرای 16طرح در بخش های فرهنگی ، تعمیر و تجهیز کتابخانه ها و بخش آب هزینه می شود. به گزارش خبرنگار ما، کامران دانشجو تصریح کرد: با تفویض اختیارات ادارات کل استان تهران به شهرستان ها فعالیت های عمرانی و خدماتی باید افزایش یابد.
کد خبر: ۱۶۲۱۵۱

در این جلسه که در فرهنگسرای میلاد کرج برگزار شد، معاون برنامه ریزی استاندار تهران با اشاره به رشد جمعیت کرج در 10سال گذشته گفت : رشد سالانه جمعیت کرج 4درصد است که این رشد در 10سال گذشته 43درصد خالص مهاجرت در استان تهران را تشکیل می دهد.

وحید کیارشی نگاه دولت به کرج را در بخش های اساسی ، ویژه عنوان کرد و گفت : حاصل جلسات متعدد در مورد کرج 52مصوبه و طرح بود که اعتبارات آنها از محل ردیف های استانی و ملی تامین می شود.

معاون برنامه ریزی استاندار تهران همچنین به اختصاص مبلغ 180میلیارد ریال از اعتبارات استانی برای اجرای طرح های سفر ریاست جمهوری به کرج خبر داد و افزود: براساس مصوبه هیات دولت از 300میلیارد ریال اعتبار برای تسهیلات بانکی 5میلیارد ریال به شهرستان کرج اختصاص یافته است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها