تصویربرداری سریال «آرزوهای شیرین» از 60 درصد گذشت و این سریال بزودی از آنتن شبکه یک سیما پخش می شود.
کد خبر: ۱۵۶۴۹۱

گروه تصویربرداری این سریال که سیدوحید حسینی کارگردانی اش را برعهده دارد، از ابتدای هفته در یکی از لوکیشن های اصلی سریال واقع در خیابان پاسداران مستقر شده اند.
«آرزوهای شیرین» که حدودا در 70 قسمت 20 دقیقه ای تولید می شود، از 23 مهر کلید خورده و بازیگران کار آناهیتا همتی ، ارژنگ امیرفضلی ، محسن قاضی مرادی ، مریم سعادت ، بیژن بنفشه خواه ، خشایار راد، حمید کاشانی ، مریم خدارحمی ، شهرزاد جواهری ، نیلوفر سجادی ، فرید قبادی ، امیر غفارمنش ، علی صالحی ، جواد عزتی ، غلامرضا نیکخواه و سیروس میمنت هستند.
فیلمنامه ها را هم جمیله دارالشفایی به همراه گروه نویسندگان می نویسد. 25 قسمت اول این مجموعه به یک داستان اختصاص دارد که در آن ، شخصیت ها دور هم جمع می شوند. اما بعد، این مجموعه ، اپیزودیک می شود و هر داستان در 2 تا 3 قسمت اتفاق می افتد. این سریال ، داستان 4 دختر جوان است که هم خانه هستند و بر حسب اتفاق ، هر چهارتایشان هم عشق رانندگی دارند و بهانه آشنایی آنها با هم نیز شرکت در یک مسابقه کارتینگ است. اما قصه اصلی از جایی شروع می شود که آتوسا که به نوعی شخصیت اصلی و محوری سریال است ، از شرکت ساختمانی ای که به عنوان منشی در آن کار می کند، اخراج می شود و پس از آن ، به دلیل مشکلات مالی اش دربه در به دنبال کار می گردد. او در طول داستان با مریم و شادی آشنا می شود که آنها هم دانشجو هستند و به دلیل مشکلات مالی باید کار کنند و خودشان خرج تحصیلشان را دربیاورند. نفر چهارم این گروه هم نیلوفر است که چون از بقیه خوش شانس تر بوده ، ازدواج کرده و حالا شوهری به اسم علی دارد. البته آتوسا هم نامزدی دارد به اسم کاوه که قرار است به خواستگاری اش بیاید. ولی دست بر قضا، در همان شب خواستگاری اتفاقاتی می افتد که تا مدتی سر آتوسا بی کلاه می ماند. در ادامه اتفاقاتی می افتد که این 4 دختر جوان و پر شر و شور به خانه عمه مهین بیایند و با هم زندگی کنند. لوکیشنی هم که گروه در حال حاضر در آن مستقر شده اند، همین خانه عمه مهین است که دخترها در آن بیشتر با هم آشنا می شوند و تصمیم می گیرند با توجه به علاقه شان یعنی رانندگی ، یک کار و کاسبی نان و آبدار راه بیندازند.
نقش آتوسا را آناهیتا همتی بازی می کند که به نوعی شخصیت اصلی این 4 دختر جوان و پر شر و شور است. مریم ، شادی و نیلوفر هم به ترتیب مریم خدارحمی ، نیلوفر سجادی و شهرزاد جواهری هستند. نقش شوهر نیلوفر یعنی علی را هم فرید قبادی بازی می کند. کاوه ، نامزد بدشانس و بیچاره آتوسا هم بیژن بنفشه خواه است.
بازیگر عمه مهین که همه آنها در خانه او جمع شده اند، مریم سعادت است و نقش منوچهر، پدر آتوسا را که در کارخانه بستنی سازی کار می کند، محسن قاضی مرادی بازی می کند. ارژنگ امیرفضلی در نقش پارسا برادر آتوسا ظاهر شده و بقیه بازیگران کار هم امیر غفارمنش (اشکان ، هم خانه کاوه)، علی صالحی (فرامرز، دوست و هم سلولی کاوه)، جواد عزتی (مجید، همکار کاوه)، خشایار راد (صابری ، همکار منوچهر) و حمید کاشانی (رئیس شرکت سفید) هستند.
پیش از این ، گروه برای تصویربرداری سکانس هایی که در کارتینگ می گذشت ، در ورزشگاه آزادی مشغول به کار بودند. این سکانس ها مربوط به بخش هایی از کار بود که آتوسا و بقیه دخترهای سریال در پیست کارتینگ با هم آشنا می شوند و آشنایی شان عمیق می شود و به دوستی پایداری با هم می رسند. حتی این دوستی باعث می شود که به کمک هم در مسابقات کارتینگ به مقام های خیلی خوبی هم دست پیدا کنند.
«آرزوهای شیرین» برای گروه خانواده شبکه یک سیما تولید می شود. تهیه کنندگی کار را خود کارگردان و حسن علیرضایی لواسانی به عهده دارند و مدیرتولید نیز امیرحسین طالبی است. فرشید رسولی هم مدیریت تصویربرداری کار را به عهده دارد. آرش تیمورنژاد و مجتبی فلاح مشغول مونتاژ همزمان کار هستند تا کار هر چه زودتر برای پخش آماده شود.
برخی از عوامل و دست اندرکاران دیگر «آرزوهای شیرین» که سومین کار حسینی برای گروه خانواده شبکه یک سیما بعد از سریال «مثل همیشه» و «پنجره» است ، عبارتند از: دستیار اول کارگردان: امیدرضا صنعی ، طراح چهره پردازی: امید گل زاده ، طراح لباس: نیلوفر سجادی و صدابردار: امیر پرتوزاده. «آرزوهای شیرین» بزودی از شبکه یک سیما پخش می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها