درگیری مسلحانه با 3 آدم ربا در کوه های کهنوج

در یک اقدام ضربتی از سوی ماموران پلیس آگاهی استان کرمان ، آدم ربایی که قصد اخاذی یکصد میلیون تومانی داشت ، هدف اصابت گلوله پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۱۵۶۴۲۶

سرهنگ قاضی زاده ، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به این خبر به جام جم گفت: به دنبال شکایت بستگان فردی به نام نادر در پلیس آگاهی استان کرمان مبنی بر این که وی پس از خروج از خانه از سوی افراد ناشناسی ربوده شده است ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی کرمان افزود: با تشکیل پرونده ای در این ارتباط تحقیق در این زمینه آغاز و با آموزش مناسب به خانواده فرد ربوده شده ، در آخرین تماس آدم رباها عنوان کردند تنها در صورتی اقدام به رها کردن فرد ربوده شده خواهند کرد که مبلغ یکصد میلیون تومان به آنها پرداخت شود.

سرنخ

سرهنگ قاضی زاده افزود: به دنبال این تماس ، تیم های تحقیقاتی پلیس آگاهی استان بررسی های تخصصی خود را در این ارتباط آغاز کرده و مشخص شد آدم رباها پس از شناسایی فرد ربوده شده در یک فرصت مناسب او را ربوده و سپس با انتقال به کوه های کهنوج ، وی را در این محل نگهداری می کنند.
رئیس پلیس آگاهی کرمان افزود: با به دست آمدن این سرنخ ، تیم های ضربت پلیس آگاهی با عزیمت به کوه های کهنوج ، سرانجام مخفیگاه آدم رباها را شناسایی و هنگامی که قصد نزدیک شدن به این محل را داشتند، آدم رباها با مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی به سوی ماموران انتظامی کردند.

درگیری مسلحانه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان افزود: به دنبال این درگیری مسلحانه ، ماموران نیز اقدام به شلیک به سوی آدم رباهای مسلح کرده و پس از هدف قرار گرفتن یکی از آدم رباها و فرار 2 آدم ربای دیگر در تاریکی شب آنها با ورود به مخفیگاه تبهکاران اقدام به نجات فرد ربوده شده کردند.

ادامه تحقیقات

سرهنگ قاضی زاده افزود: با انتقال فرد ربوده شده به پلیس آگاهی ، مشخص شد وی هنگام ترک محل سکونت خود از سوی مردان مسلح ربوده شده و سپس در ارتفاعات کهنوج نگهداری می شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوی مرد ربوده شده ، معلوم شد آدم رباها از مجرمان سابقه داری هستند که پیش از این نیز دستور دستگیری آنها از سوی مقام قضایی به اتهام حمل سلاح صادر شده است.
وی افزود: با دستور قضایی یک تیم ویژه از ماموران پلیس آگاهی استان کرمان جستجوی گسترده خود را برای دستگیری 2 متهم فراری آغاز کرده اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها