با بررسی یک صحنه تصادف ساختگی برای قتل مرد 30 ساله ، بازپرس ویژه قتل تهران در یک قدمی کشف یک جنایت مرموز قرار گرفت.
کد خبر: ۱۵۳۹۵۷

بازپرس حسین اصغرزاده در این باره به جام جم گفت: به دنبال گزارش مردی به ماموران انتظامی مبنی بر سقوط یک دستگاه خودرو پراید به دره ای در جاده آبعلی ، با عزیمت ماموران به محل و بررسی صحنه مشخص شد تنها سرنشین خودرو در حالی که درون پتو پیچیده شده درون خودرو قرار گرفته و جوراب و کفش به پا ندارد.
وی افزود:بررسی تخصصی معلوم کرد، این حادثه یک جنایت بوده است و عامل یا عاملان حادثه سعی کرده اند با صحنه سازی ، مرگ صاحب خودرو را تصادف جلوه دهند.
بازپرس ویژه قتل تهران افزود: با مشخص شدن هویت مقتول به نام عسگر مشخص شد، خانواده وی پیش از این خبر مفقود شدن وی را به ماموران کلانتری 144 گزارش کرده اند.
اصغرزاده افزود: در ادامه بررسی و تحقیق و جمع آوری دلایل و مدارک ابتدا به همسر 27 ساله مقتول مشکوک و وی به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت و در ادامه معلوم شد وی با 2 نفر به نام های اکبر و امید رابطه پنهانی دارد.
بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی افزود: در اولین مرحله اکبر و امید دستگیر و در تحقیقات عنوان کردند هیچ اطلاعی از قتل راننده پراید ندارند. با ثبت اظهارات اولیه ، دستور دستگیری همسر مقتول صادر و زن متهم روز گذشته اعتراف کرد با 2 متهم دستگیر شده به صورت پنهانی ارتباط شیطانی داشته است.
بازپرس ویژه قتل تهران افزود: با ارجاع متهمان اکنون در یک قدمی کشف این جنایت مرموز قرار گرفته ایم ، زیرا همسر مقتول مواردی را در ارتباط با این پرونده مطرح کرد تا زوایای پنهان این جنایت فاش شود و به عبارتی این اعترافات از سوی زن مقتول که به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد ما را در یک قدمی کشف جنایت قرار داده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها