ببینید | هشتمین جشنواره تلویزیونی مستند آغاز شد

هشتمین جشنواره‌ تلویزیونی مستند، با بخش بین‌الملل «ویژه فلسطین» آغاز می‌شود. این بخش از ۲۱ تا ۲۶ مهرماه، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه‌ مستند سیما پخش خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۷۶۶۴۶
تعداد بازدید : 0


شنبه ۲۱ مهر، دو فیلم مستند «بلوک» و «حافظه‌ی متلاشی» روی آنتن می‌رود. فیلم «بلوک» به کارگردانی طاها سدر فیلمساز اهل انگلستان، روایتگر گروهی از یهودیان در لندن است که به تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی می‌پردازند.

«حافظه‌ متلاشی» به کارگردانی حیات امجد لبّان، داستان محفوظ ابوترک، عکاس فلسطینی است که مبارزات مردم فلسطین را ثبت کرده است. هشتمین جشنواره تلویزیونی مستند در بخش های فیلم مستند، مجموعه مستند، عکس مستند و مستندنگاری برگزار می‌شود.  

هشتمین جشنواره تلویزیونی مستند، همانند ۲ دوره قبلی مجموعه مستندها نیز می‌توانند شرکت کنند و به رقابت با دیگر مجموعه‌ها بپردازند. همچنین به تمامی آثار راه‌یافته به جشنواره در بخش‌های مختلف حق پخش و حق‌التالیف اعطا خواهد شد.

امسال برای نخستین‌بار، بخش بین‌الملل جشنواره تلویزیونی مستند با موضوع «غزه» آغاز به کار خواهد کرد و مستندسازان خارجی از کشورهای مختلف می‌توانند مستندهای خود درباره فلسطین و غزه را جهت شرکت در جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند. هشتمین جشنواره تلویزیونی مستند مهر و آبان ۱۴۰۳ به دبیری حسین زارع‌ زاده مدیر شبکه مستند سیما برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها