شماره ۵۶ و ۵۷ ماهنامه «کُد» منتشر شد | «رصتا» در یک نگاه

شماره‌ ۵۶ و ۵۷ ماهنامه تحلیلی «کد» ویژه مرداد و شهریورماه ۱۴۰۳ همراه با گفتارها و نوشتارهایی از صاحبنظران حوزه تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی منتشر شد.
شماره‌ ۵۶ و ۵۷ ماهنامه تحلیلی «کد» ویژه مرداد و شهریورماه ۱۴۰۳ همراه با گفتارها و نوشتارهایی از صاحبنظران حوزه تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی منتشر شد.
کد خبر: ۱۴۷۲۶۸۴

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، این شماره از نشریه «کد» به طور ویژه موضوع برگزاری نمایشگاه دائمی ساترا و دستاوردهای آن و سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) را مورد توجه قرار داده است.

همچنین محتوای این شماره از نشریه «کد»، شامل یادداشتی از رئیس ساترا درخصوص دوران تحول این سازمان، گفت‌وگو با عباس کریمی مجری فصل دوم برنامه «صمیمانه» درخصوص جزئیات و ویژگی‌های این برنامه، سرمقاله معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا با عنوان «رصتا» و منظومه تنظیم‌گری ساترا، گفت‌وگو با سامان مرادحسینی، رئیس دومین شورای راهبری مجمع «رصتا» درباره رویکرد‌های این مجمع و برنامه‌های آن در نمایشگاه «رصتا»، گزارشی ویژه از برگزاری نمایشگاه دائمی ساترا، گفت‌وگو با حمید بهادری مدیر سکوی «کُدا» درباره فعالیت این سکو در زیست‌بوم صوت و تصویر فراگیر است.

صفحه دیدگاه به قلم محسن قائمی‌نسب قائم‌مقام ساترا درباره نمایشگاه «رصتا»، گفت‌وگو با علی فروتن درمورد مجموعه «فی‌تی‌لند»، گزارشی درخصوص تغییر استراتژی‌های پلتفرم‌ها، ساترا در آیینه رسانه‌ها، گزارشی تحلیلی از دوره‌های آموزشی توانمندسازی سکوهای صوت و تصویر فراگیر، نگاهی به مدل درآمدی سکوها، گزارش تصویری و صفحه همراه با مخاطبان، سایر محتوای این شماره از نشریه «کد» را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه نسخه دیجیتال نشریه می‌توانند به تارنمای ساترا به نشانی https://satra.ir مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها