ناکامی جدید ارتش اسرائیل؛

کشف اجساد ۶ اسیر صهیونیست در غزه

شکست دوباره ارتش رژیم صهیونیستی در آزادی اسرای خود در نوار غزه و کشف ۶ جسد دیگر از اسرای صهیونیست موجی جدید از اعتراضات را علیه نتانیاهو و کابینه اش ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۴۶۹۶۶۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته به اجساد ۶ اسیر اسرائیلی در نوار غزه دست یافته و آنها را به اراضی اشغالی منتقل کرده است.

تاکنون ده‌ها اسیر صهیونیست در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه کشته شدند و این رژیم نتوانسته آنها را آزاد کند.

در پی کشف اجساد ۶ اسیر صهیونیست دیگر، خانواده‌های این اسرا با برپایی تظاهراتی از کابینه نتانیاهو و میانجی‌ها خواستند همین امروز توافق مبادله اسرا را به امضا برسانند.

خانواده آبراهام موندر یکی از اسرایی که جسد او از غزه بازگردانده شده، تاکید کرد که اگر توافق مبادله اسرا به شکست نمی‌کشید و همه تلاش خود را می‌کردیم او اکنون زنده پیش ما بود و این یک شکست بزرگ برای اسرائیل، کابینه و نخست وزیر آن است.

در همین راستا «یائیر لاپید» رهبر جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پس از انتشار خبر پیدا شدن اجساد شش اسیر در نوار غزه در صفحه ایکس خود نوشت: آنها زنده بودند!

وی این انتقاد را در واکنش به تعلل و مانع تراشی نتانیاهو در زمینه توافق آتش بس در غزه که به مبادله اسرای صهیونیست با اسرای فلسطینی منجر می شود، مطرح کرد.

«اسحاق هرتزوگ» رئیس‌ رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت که برای بازگرداندن اسرا نباید دست از تلاش برداریم.

این در حالی است که «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی ضمن حمایت از ادامه جنگ غزه، مدعی شد: بازگشت اسرای اسرائیلی باید با فشار شدید نظامی علیه غزه، توقف سوخت رسانی و کمک های بشردوستانه انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها