معلم او را هنگام تقلب گیر انداخته بود!

خودسوزی دختر 16 ساله تهرانی در پارک جنگلی

پرستار خانگی متجاوز در ایستگاه مرگ

حکم اعدام پرستار خانگی پیرمرد سالخورده که به دختر او تجاوز کرده و اموالش را به سرقت برده بود، در دیوان‌عالی کشور تایید و برای اجرا به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.
کد خبر: ۱۴۶۶۳۷۶
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، بیست‌و‌چهارم بهمن سال۱۴۰۰دختر جوانی که کارمند بود با حضور در دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام تجاوز و سرقت اموالش شکایت کرد و گفت‌: پدر سالخورده‌ام سکته مغزی کرده و ناتوان شده بود‌. کارمند بودم و به‌درستی نمی‌توانستم از او نگهداری کنم. دنبال پرستار خانگی شبانه‌روزی بودم که پیدا نکردم. مجبورشدم آگهی استخدام در سایت دیوار منتشر کنم. چند زن و مرد زنگ زدند تا این‌که با یکی ازمردان پرستار خانگی توافق کردم. بعد از چند روز او کارش را در خانه‌ام شروع کرد و کم‌کم به او اعتماد پیدا کردم. شب‌ها نیز اتاقی در اختیارش قرارداده بودم و آنجا‌ می‌خوابید.
وی افزود‌: سه ماه پرستار پدرم بود. شب گذشته وقتی خواب بودم صدای باز و بسته شدن در آمد. وقتی بیدار شدم دیدم پرستار خانگی در اتاقم است. دادوفریاد کردم که برود اما توجهی نکرد و به من حمله‌ور شد وکتکم زد. بعد هم به من تجاوز کرد. دست و پاهایم را با پارچه بست و هر چه پول و دلار، طلا در کمد بود سرقت کردومتواری شد. به‌سختی پارچه‌ها را باز کرده و به پلیس خبر دادم. تلفنش را هم خاموش کرد و نشانی از او نداشتم.
با شکایت این زن، پلیس جست‌و‌جو برای یافتن متهم را آغاز کرد اما ردی از او به‌دست نیامد و پرونده مفتوح مانده بود‌. سرانجام با گذشت نزدیک به دو سال از این ماجرا بیست‌و‌هفتم شهریور سال گذشته وقتی متهم فراری به تهران بازگشته و در‌صدد بود تا دوباره به کار پرستار خانگی مشغول شود، بازداشت شد. او با انتقال به پلیس آگاهی تهران بازجویی شد و به تجاوز به شاکی زن و سرقت پول و طلاهایش اعتراف‌کرد. این درحالی بود که معلوم شد که او سابقه‌داراست وپیش از این همسرش را در مسیر مرد پولدار قرارداده و او را با فریب به خانه‌اش کشانده است‌. بعد با این ترفند آن مرد را کتک زده، برهنه‌اش کرده و پول و اموالش را سرقت و با تهیه فیلم سیاه از او چند مرتبه اخاذی کرده بود.
متهم روانه زندان شد.چندی پیش متهم پرونده دردادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.شاکی درجلسه دادگاه برای متهم درخواست اشد مجازات کرد. در ادامه متهم پرونده در دفاع از خود در جلسه محاکمه گفت‌: متاهلم و خانواده‌ام در شهرستان زندگی می‌کنند. به‌عنوان پرستار خانگی به تهران آمده و کار می‌کردم. درسایت دیوار آگهی استخدام پرستار خانگی شاکی را دیدم و با شماره او تماس گرفتم. دستمزد پایین‌تری اعلام کرد و بعد از چند روز با من تماس گرفت و خواست برای خانواده‌اش کار کنم. می‌دانستم شاکی پول، طلا و دلار در خانه دارد. بعد از نقشه کشیدن تصمیم گرفتم به او تجاوز و بعد اموالش را سرقت کنم که همین باعث شود او بترسد و برای حفظ آبرویش از من شکایت نکند. بعد از تجاوز و سرقت اموالش به شهرستان رفته و پنهان شدم. فکر نمی‌کردم از من شکایت کند و بعد از دو سال دستگیر و محاکمه‌شوم. 
متهم بعد از پایان جلسه دادگاه به زندان بازگشت و قضات حکم به اعدام او دادند. 
رحیمی، دادیار شعبه دوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: حکم اعدام متهم نیز از سوی قضات شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور تایید و اکنون به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شده و به‌زودی بعد از تشریفات قانونی این حکم به مرحله اجرا در‌ خواهد آمد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها