نهمین رئیس جمهور و تزریق امید به جامعه

به قلم: محمد تقی حسنی گرده کوهی_روزنامه نگار
به قلم: محمد تقی حسنی گرده کوهی_روزنامه نگار
کد خبر: ۱۴۶۶۰۰۸

با حضور نزدیک به ۵۰ درصدی حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری زمینه ناکام ماندن بدخواهان مردم و نظام به وقوع پیوست. از وظایف خطیر دولت جدید است که در سطح جامعه امید آفرینی کند و احیای اعتماد عمومی را در دستور کار خود قرار دهد. این امر مهم به واسطه جهاد تبیین و بیان دستاورد‌های نظام قابل تحقق است.
بدون تردید دشمنان این سرزمین مانند سالیان گذشته با تمام توان به میدان آمده اند تا امید این مردم را به ناامیدی بدل سازند. به نظر می‌رسد که وظیفه دولت است که با اقدامات امید آفرین نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنند. این کار دشمنان را پشیمان خواهد کرد. نباید کاری و یا حرکتی انجام گیرد، نباید اقدامات شبهه انگیزی صورت گیرد که موجب سوء استفاده دشمن شود.
دادن وعده‌های قابل اجرا در تمام حوزه‌ها امید آفرینی را در جامعه رونق می‌دهد. البته گفتم در صورتی برنامه‌های دولت جدید موفق خواهد شد که قابل اجرا باشد. یعنی باید گفته‌ها با عمل یکسان باشد. یکی دیگر از موارد امید آفرینی در جامعه گفت و گوی رئیس جمهور و مسئولان امر با مردم و پاسخ به سئوالات و ابهامات موجود جامعه از دیگر اولویت‌هایی است که می‌تواند به امید آفرینی و احیای اعتماد در میان گروه‌های مردمی کمک کند.
اگر امید آفرینی در جامعه همه گیر نشود، دشمنان به سبک و سیاق خود مشغول خواهند بود تا دوباره در جامعه حس ناامنی و سرخوردگی ایجاد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها