وب‌سایت اسرائیلی «حدشوت بزمان» خبر داد که در جریان درگیریهای زمینی در مناطقی از نوار غزه، امروز جمعه پنج سرباز اسرائیلی به هلاکت رسیده‌اند.
کد خبر: ۱۴۵۶۰۲۳

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز جمعه از تلفات دیگری از میان نیرو‌های ارتش اسرائیل در نوار غزه خبر دادند.

وب‌سایت اسرائیلی «حدشوت بزمان» خبر داد که در جریان درگیری‌های زمینی امروز در مناطقی از نوار غزه، پنج سرباز اسرائیلی به هلاکت رسیده‌اند.

برخی دیگر از این منابع با انتشار تصویری، خبر داد که چند فروند بالگرد، چندین نظامی اسرائیلی را که در جریان این درگیری‌ها کشته و زخمی شدند، به بیمارستان‌های واقع در داخل اراضی اشغالی انتقال دادند.

ارتش اسرائیل اعلام کرده است که تاکنون بیش از ۶۱۵ نیروی خود را از دست داده، حدود ۳۳۰۰ نظامی این رژیم مجروح و تقریبا ۲۰۰۰ نظامی دیگر در جنگ با نیرو‌های مقاومت معلول شده‌اند.  

با این حال، نیرو‌های مقاومت بار‌ها اعلام کرده‌اند که آمار‌های اعلام شده از سوی ارتش اسرائیل درست نیست و اسرائیل تعداد واقعی تلفات خود را پنهان می‌کند.

روزنامه اسرائیلی «اسرائیل هیوم» ساعاتی پیش خبر داد ارتش این رژیم طی هفته‌های گذشته گردانی جدیدی از سربازان سابق خود که سنشان بالای ۴۰ است تشکیل داده است.

به گزارش این روزنامه،  نظامیانی که به این گردان ملحق شده‌اند، پیشتر از خدمت معاف شده‌اند. فرماندهی این گردان که «باری» نام گرفته است، به عهده «یوعز هاندل» عضو سابق کنست (پارلمان رژیم اسرائیل) است.

براساس این گزارش، حدود ۶۰۰ سرباز و افسر که خدمت خود به عنوان نیروی ذخیره را به پایان رسانده‌اند و از ادامه خدمت معاف شده‌اند، اکنون به گردان باری محلق شده‌اند.

اسرائیل هیوم اشاره کرد که تمرینات این گردان عملا آغاز شده و بعید نیست که در آینده نزدیک ارتش اسرائیل از آن‌ها در مأموریت‌های خود و حتی در حمله احتمالی به منطقه رفح در جنوب نوار غزه استفاده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها