متکی: پوتین به تهران سفر می کند

ایسنا: منوچهر متکی از سفر 24 مهرماه رییس جمهور روسیه به تهران برای شرکت در اجلاس سران کشورهای حاشیه خزر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۵۱۸

منوچهر متکی، وزیر امور خارجه کشورمان سه شنبه شب در راس هیاتی از اعضا و کارشناسان کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی ایران و روسیه وارد مسکو شد.
وزیر امور خارجه کشورمان قرار است امروز با سرگئی کرینکو، رییس آژانس فدرال انرژی اتمی روسیه و رییس طرف روس کمیسیون مشترک همکاریهای این کشور با ایران دیدار و گفتوگو کند.
وزیر خارجه ایران ریاست طرف ایرانی کمیسیون مشترک همکاریهای دو کشور را عهدهدار است.
متکی هنگام ورود به مسکو به خبرنگاران گفت: در این سفر و دیدار کمیسیون مشترک، همکاریهای ایران و روسیه در همه زمینهها بررسی خواهد شد و زمینههای جدید همکاری نیز مشخص میشوند.
وی با اشاره به ظرفیت بالای همکاری های اقتصادی ایران و روسیه گفت: در دیدار با کرینکو، همچنین احتمال طرح موضوعات دیگر در روابط دو جانبه نیز وجود دارد.
وزیر خارجه کشورمان همچنین با اعلام خبر سفر 24 مهرماه رییس جمهور روسیه به تهران برای شرکت در اجلاس سران کشورهای حاشیه خزر، گفت: با توجه به اینکه موضوعات و همکاریهای دو جانبه نیز در برنامه سفر پوتین به تهران قرار دارد، با کرینکو هماهنگیهای لازم برای سفر رییس جمهوری روسیه انجام خواهد شد.
متکی در فرودگاه مسکو از سوی معاون آژانس فدرال انرژی اتمی روسیه، غلامرضا انصاری سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو و مسوولان نهادهای ایرانی در این کشور مورد استقبال قرار گرفت.
متکی و هیات همراه عصر امروز نیز با رییس طرف روس و اعضای کمیسیون مشترک همکاریهای ایران و روسیه دیدار و گفتوگو میکند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها