الهام: دولت نهم کارکرد حزبی ندارد

مهر: سخنگوی دولت گفت: بافت دولت نهم بافتی نیست که برآمده از یک حزب باشد تا بخواهد منابع کشور را صرف حزب خود کند.
کد خبر: ۱۴۵۴۵۵

الهام در حاشیه همایش تودیع و معارفه قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: هیچ کس مانع تشکل نیست و کسی تشکل را نفی نکرده و احزاب و تشکل ها نیز حقوق قانونی خود را دارا هستند. وی تاکید کرد: احزاب تلاش می کنند به قدرت برسند و همه اجزای خود را در آن قدرت حاکم کنند و انتظار دارند دولت برآمده از آن حزب ، متعهد به آنها باشد و دستورات افراد آن حزب استفاده شود و منابع کشور توسط آن حزب یا حزب هم پیمان هزینه شود.
الهام تاکید کرد: اما روشن است که مردم ما این را نمی خواهند، ما هم می گوییم دولت نهم کارکرد حزبی ندارد، یعنی دولت مستقیما برآمده از مردم و متعهد به آنان است.
سخنگوی دولت همچنین در مورد سیاست ایران در مذاکره با امریکا و در حمایت از دولت عراق گفت: هدف ما این است که دولت عراق که دولتی قانونی و برآمده از خواست مردم عراق است ، بر تمام اوضاع اجتماعی و امنیتی این کشور مدیریت کند و آنهایی که از بیرون آمده اند باید عراق را تخلیه کنند.
وی درخصوص نتایج مذاکرات صورت گرفته و رویکردهای امریکا در این زمینه افزود: در این خصوص نباید عجولانه تصمیم گرفت ، بلکه باید براساس عقلانیت در مساله عراق رفتار کرد.
سخنگوی دولت درخصوص اسلام ستیزی دولتمردان کاخ سفید اظهار کرد: امریکایی ها به طرق مختلف دست به مخالفت با نظام اسلامی می زنند که بارها نیز سرشان به سنگ خورده است و تجربه تلخی در کارنامه خود دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها