نگاهی به برنامه‌های طنز رادیو

صدای شادی از دریچه امواج

زمستان رادیو با «دوآتیشه» گرم می‌شود

رادیو صبا با فرارسیدن فصل زمستان برنامه‌های جدیدی را به آنتن می‌فرستد.
کد خبر: ۱۴۳۷۴۸۱

این شبکه رادیویی با فرارسیدن فصل زمستان برنامه‌های جدید «زیرچترلبخند، زنگ انشا، زیر طاقی، غربیلک و دوآتیشه» را راهی آنتن می‌کند.

«زنگ انشا» برنامه جدیدی است که با هدف توجه به زنگ انشا و پرورش مهارت نویسندگی تهیه و تولید می‌شود، این برنامه در فاز اول با توجه به فاجعه انسانی در غزه با همکاری آموزش و پرورش به موضوع کودکانه غزه می‌پردازد.

زنگ انشا به تهیه‌کنندگی محبوبه برزگر، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳و۴۵دقیقه راهی آنتن می‌شود. این‌برنامه آموزشی به‌دنبال افزایش شانس موفقیت مخاطبان رادیوصبا در سومین دوره جشنواره طنز و رادیو «زیر چتر لبخند» است که با نقد و بررسی آثار دوره‌های قبلی نقاط قوت و ضعف آن‌ها را بیان می‌کند تا شرکت کنندگان شانس موفقیت بیشتری در این جشنواره داشته باشند.

زیر چتر لبخند، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴و۴۵دقیقه به تهیه‌کنندگی انسیه شمس‌اللهی، تقدیم مخاطبان می‌شود. تیم برنامه‌ساز ورزشی شبکه برنامه جدید «زیرطاقی» با موضوع مرور طنازانه اخبار و رویداد‌های ورزشی به‌ویژه فوتبال را به صورت زنده راهی آنتن می‌کند.

این برنامه پنجشنبه‌ها ساعت۱۷ به تهیه‌کنندگی رضا عزتی و با اجرای امیر بیشه و علی زمانی در فضایی شاد و پر انرژی تقدیم مخاطبان می‌شود. تهیه‌کننده و نویسنده طناز رادیو صبا این بار با «غربیلک» سراغ فرهنگ اصیل ایرانی می‌رود و ناخالصی‌ها را از آن غربیل می‌کند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی مهدی استاد احمد از ۱۶ دی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰و۴۵ دقیقه پخش می‌شود. رادیو صبا با ویژه برنامه «دو آتیشه» به استقبال هجدهمین جام ملت‌های آسیا می‌رود.

این برنامه از ۱۶ دی هر روز ساعت ۱۰صبح به مدت ۳۰دقیقه به‌صورت زنده روی آنتن صبا می‌رود و به حواشی و اتفاقات هجدهمین جام ملت‌های آسیا در قطر می‌پردازد، این برنامه به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای امیر بیشه تقدیم مخاطبان می‌شود. رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۵ مگاهرتز بشنوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها