کودکی فلسطینی به‌ نام «احمد» در گفتگویی، روحیه مقاومت و شهادت‌طلبی خود را به رخ صهیونیست‌ها کشید.
کودکی فلسطینی به‌ نام «احمد» در گفتگویی، روحیه مقاومت و شهادت‌طلبی خود را به رخ صهیونیست‌ها کشید.
کد خبر: ۱۴۲۷۲۵۳
تعداد بازدید : 46

به گزارش جام جم آنلاین، جنایات رژیم صهیونیستی و بمباران مناطق نوار غزه با گذشت 17 روز همچنان تداوم داشته و شمار شهدا از 5هزار نفر فراتر رفته است اما با این حال کودکان ساکن غزه، روحیه خود را از دست نداده بلکه با روحیه شهادت‌طلبی خود اعلام می‌کنند که از رویارویی با رژیم اشغالگر هراسی ندارند.

«احمد» کودک فلسطینی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: تو میخواهی ما را از خانه هایمان بیرون کنی؟ نمی توانی این کار را بکنی چون اینجا سرزمین ما، ناموس ما و خانه ماست، نمی توانی آن را از ما بگیری. هر کاری میخواهی بکن و هرچقدر میخواهی بلدوزر و انواع تجهیزات بیاور، خدا با ماست و حامی ماست. تا زمانی که خدا با ماست، هیچ چیزی ما را شکست نمیدهد.

این کودک فلسطینی در واکنش به سخنان خبرنگار مبنی بر آنکه ارتش اسرائیلی تهدید میکند که میخواهد وارد اردوگاه شود، گفت: اهمیتی ندارد، بگذار وارد شود، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ شهید از دست خواهیم داد؟ باز جوانان دیگری و افراد دیگری از فلسطین خواهند آمد و به روی این رژیم خواهند ایستاد... ما تا ابد مقاومت میکنیم و پوزه آنها را به خاک می مالیم.

وی ادامه داد: آنها خودروها را منفجر کردند، دنیا را زیر و رو کردند، کودکان و جوانان شهید شدند. همه اینها فدای سرزمین ماست. خانه ها را بمباران کردند، مهم نیست، همه اینها فدای فلسطین!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها