العالم طلایه دار رزم رسانه‌ای با صهیونیسم

دفتر رسانه‌ای شبکه العالم در غزه بامداد دوشنبه مورد هجوم وحشیانه جنگنده‌های اسرائیلی قرار گرفت و متحمل خسارت‌های سنگینی شد.
دفتر رسانه‌ای شبکه العالم در غزه بامداد دوشنبه مورد هجوم وحشیانه جنگنده‌های اسرائیلی قرار گرفت و متحمل خسارت‌های سنگینی شد.
کد خبر: ۱۴۲۵۵۱۴
نویسنده سعید غفاری | رئیس شبکه العالم

دفتر شبکه العالم سابقا در جنگ سال ۲۰۱۴ نیز مورد هجوم قرار گرفته بود که ساختمان قبلی به صورت کامل تخریب شد. این دفتر در منطقه الرمال در قلب غزه واقع شده بود که منطقه‌ای کاملا تجاری واداری بوده و مورد حملات شدید قرار گرفت. در این حمله استدیو‌ها و کلیه دفاتر مورد آسیب جدی قرار گرفت.  

قرائن و شواهد نشان می‌دهد به جهت نوع فعالیتی که این شبکه خصوصا از روز شنبه تا به امروز داشت جنگنده‌های رژیم اشغالگر قدس از قبل با یک تمرکز ویژه‌ای پیگیری کردند تا ساختمان خبری العالم را مورد هدف قرار بدهند.

تردیدی نیست که هدف قرار دادن شبکه العالم کاملا براساس برنامه ریزی قبلی بوده است. برخلاف ادعا‌هایی دروغین محافل رسانه‌ای منتسب به جریان غرب و صهیونیسم بین‌الملل مبنی بر این‌که رژیم اشغالگر قدس قبل از هدف گیری اماکن و مراکز اطلاع رسانی می‌کند، اما هیچ اعلامی در این زمینه نشده و مشخصا اقدامی که از سوی رژیم صهیونیستی انجام گرفت با هدف تخریب مراکز تجمع انسانی و رسانه‌ای بوده است.

با توجه شدت گرفتن حملات و احتمال هدف قرار گرفتن ساختمان خبری شبکه العالم این احتمال می‌رفت که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دست به حمله بزنند و به همین خاطر خوشبختانه همکاران ما قبل از هدف قرار گرفتن ساختمان، محل را ترک کردند و به هیچ کدام از آن‌ها آسیبی نرسید.

در حال حاضر ساختمان شبکه العالم با توجه به حجم بالای تخریب قابل استفاده نیست، اما برغم این اتفاق، همچنان خبرنگاران ما مشغول فعالیتند و به صورت میدانی پیگیر اخبار مربوط به عملیات طوفان الاقصی و همچنین حملات رژیم صهیونیستی هستند.

خبرنگاران این شبکه تلاش کردند تا واقعیت موجود در صحنه میدانی را انعکاس دهند و از همین رو رژیم اشغالگر قدس در پی آن بود تا این صدا را خاموش کند و این اتفاق نشان داد که مسیری که همکاران ما در شبکه العالم طی کردند تا روایتی واقعی و بدون پیرایه‌های دروغ از صحنه نبرد ارائه شود کاملا درست بوده است.

طراحی رسانه‌ای شبکه العالم این بود تا نشان دهد مردم فلسطین از نیروی مقاومت خود پشتیبانی و حمایت می‌کند و به نظر می‌رسد که این نوع روایتگری برای رژیم اشغالگر قدس بسیار تلخ بوده و به همین دلیل این ساختمان خبری این شبکه مورد تهاجم جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.  
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها