اگر قصد خرید لوازم کارکرده و دست دوم را داشته باشید حتما در کنار اسم دیوار به گوشتان خورده است. صندلی ماساژ هم از این لوازم جدا نیست و اگر قصد خرید صندلی استوک را دارید احتمالا یک بار به آن مراجعه کرده اید. امروز می خواهیم به سوال جواب دهیم که آیا خرید صندلی ماساژ از سایت های دست دوم فروشی کار درستی است یا نه.
اگر قصد خرید لوازم کارکرده و دست دوم را داشته باشید حتما در کنار اسم دیوار به گوشتان خورده است. صندلی ماساژ هم از این لوازم جدا نیست و اگر قصد خرید صندلی استوک را دارید احتمالا یک بار به آن مراجعه کرده اید. امروز می خواهیم به سوال جواب دهیم که آیا خرید صندلی ماساژ از سایت های دست دوم فروشی کار درستی است یا نه.
کد خبر: ۱۴۲۴۵۱۰

در قدم اول ممکن است شما با سرچ کوتاهی در اینترنت متوجه بالا بودن قیمت صندلی ماساژور آکبند شده باشید و با توجه به اینکه بودجه شما برای خرید صندلی ماساژ کمتر است به خرید صندلی ماساژ کارکرده روی آورده باشید و هنگامی که به سایت های خرید و فروش لوازم کارکرده مثل دیوار یا شیپور مراجعه می کنید متوجه اختلاف قیمت زیاد صندلی ماساژ کارکرده با آکبند می شود و در همین زمان تصمیم شملا برای خرید صندلی ماساژ کارکرده قطعی می شود. در این هنگام بسیاری از افراد فقط و فقط به قیمت صندلی ماساژ توجع می کنند و به دیگر مواد همچون میزان سلامت قنی و ظاهری ، کیفیت صندلی ماساژ، میزان کارکرد، برند صندلی ماساژ هیچ توجهی ندارد و همین موضوع باعت می شود تا آنها به یک انتخاب اشتباه دست بزنند.

حالا مشکل کار کجاست؟

افراد زیادی هم هستند که چند سالی از خریداری صندلی ماساژ آنها می گذرد  برای مثال 10 سال پیش ( یا حتی بیشتر ) هنگامی که دیگر به هر دلیل قصد فروش آنرا دارند در ابتدا قیمت صندلی های امروزی را چک می کنند و بعد با کمی مبلغ پایینتر آنها را آگهی می کنند با قیمتی که واقعا درست نیست اما وقتی با قیمت یک صندلی آکبند مقایسه می کنید ممکن است کمی منطقی به نظر برسد.(در وقع هر کسی بانظر خودش قیمت گذاری می کند.) و معمولا هم  مککن از یک توجیه بارز از فروشندگان این صندلی ها بشنوید : صندلی های قدیمی کیفیت خیلی بالاتری نسبت به دستگاه های الان دارند . جنس قدیم یه چیز دیگه است !

 افراد هم دقیقا در همین زمان هست که دچار اشتباه می شود و فکر می کنند روی انتخاب خوبی دست گذاشته اند اما اینطور نیست. به این دلیل که:

آپشن ها و قبلیت های  دستگاه های قدیمی با صندلی های  ماساژور جدید قابل مقایسه نیست.

دستگاه کارکرد بالاتری داشته و استهلاک به مراتب بیشتری دارد حتی ممکن است نیاز مند تعمیر باشد.

 ممکن است در چند سال اخیر شرکت وارد کننده دیگر این محصول را پیشتیبانی نکرده و هیچ گونه خدمات پس از فروش یا قطعات نداشته باشد.

و.....

 صندلی ماساژور از دیوار بخریم یا خیر ؟

 یک نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد این است که بطور کلی شرکت های صندلی ماساژ درایران کم هستند و شاید تعداد آنها به 20 هم نرسد برای همین کمی باید در خرید برند صندلی ماساژ دست دوم دقت کرد چون قطعات آن به راحتی پیدا نمی شود و باید از شرکت وارد کننده گرفت.

حالا با توجه به این احتمالات این سوال پیش می آید که چگونه می توانیم یه صندلی ماساژ دست دوم خوب تهیه کنیم؟

با توجه با نکاتی که در بالا مقاله گفته شد بهترین پیشنهاد خرید صندلی ماساژور کارکرده از مراکز فروش و خدمات پس از فروش صندلی ماساژ است. زیرا شما در این شرایط علاوه بر دریافت مشاوره تخصصی و انتخاب بهترین صندلی مناسب با بودجه تان، می توانید با اطمینان و ضمانت ازسوی  فروشنده این صندلی ماساژ را  خریداری نمایید  که این به تنهایی یک مزیت به حساب می آید که نگرانی شما ر ا نسبت به کیفیت و سلامت صندلی کاهش می دهد.

 صندلی ماساژور از دیوار بخریم یا خیر ؟

در ادامه به شما یکی از بهترین مراکز فروش صندلی ماساژ کارکرده را معرفی می نماییم.

شرکت صندلی ماساژ MCS ارایه دهند فروش و خدمات پس از فروش صندلی ماساژ در ایران هست . یکی از ویژگی ها اراِیه صندلی های ماساژور کارده و در حدنو با کارکرد خانگی می باشد.

برای خرید صندلی ماساژور دست دوم می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و پس از دریافت مشاوره تخصص متناسب با بودجه خود انتخاب بهتری داشه باشید.

وبسایت شرکت : https://sandalimassage.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها