حافظه ‌هایی با سرعت خواندن ۲۰۰ مگابایت بر ثانیه

این کارت‌های حافظه جدید به‌طور خاص برای کاربران حرفه‌ای مانند عکاسان و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است.
کد خبر: ۱۴۲۱۷۵۹

سامسونگ از کارت‌های حافظه microSD و SD جدید Pro Ultimate خود رونمایی کرده است که برای کاربران حرفه‌ای مانند عکاسان و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده‌اند. ویژگی اصلی این محصول ، حداکثر سرعت خواندن ۲۰۰مگابایت بر ثانیه است.

کارت‌های Pro Ultimate سامسونگ پرچمداران جدید این شرکت در بازار محصولات microSD/SD محسوب می‌شوند. آنها از رابط UHS-I استفاده می‌کنند و برای دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ، پهپاد و رایانه‌های شخصی توصیه شده‌اند.

گزینه‌های فراوانی برای هر دو نوع کارت

Pro Ultimate وجود دارد: کارت‌های SD در گزینه‌های ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶‌گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت عرضه می‌شوند و نسخه‌های microSD شامل گزینه‌های ۱۲۸‌گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایتی هستند.  سامسونگ اشاره کرده است که کارت‌های جدید این شرکت می‌توانند به حداکثر سرعت خواندن متوالی ۲۰۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن ۱۳۰ مگابایت بر ثانیه دست پیدا کنند. بااین‌حساب، می‌توان فایل‌های حجیم مانند ویدئوهای ۴K را به‌راحتی به آنها منتقل کرد.
 به گفته سامسونگ، با این کارت‌ها می‌توان یک بازی را با سرعت ۳۱.۵ ثانیه اجرا کرد، در طول ۰.۶ ثانیه ۲۰۰ عکس را از رایانه شخصی روی آنها منتقل کرد و یک فیلم ۱.۳ گیگابایتی را فقط در ۱۱.۲ ثانیه انتقال داد.
​​​​​​​
 همچنین این کارت‌ها بسیار بادوام هستند که این ویژگی آنها را برای دارندگان پهپادها و استفاده عمومی در فضای باز مناسب می‌کند. به گفته سامسونگ، کارت‌های جدید می‌توانند به مدت ۷۲ ساعت تا عمق دو متری آب حضور داشته باشند و در برابر سقوط از ارتفاع ۵‌متری مقاومت خود را حفظ کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها