فرمانده انتظامی کشور در مراسم تودیع ومعارفه فرماندهی انتظامی استان کرمان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهدای انتظامی کرمان اظهار کرد:محرم خط و راه مکتب شهادت را ترویج داده است، وقتی محرم و عاشورا وجود دارد گویا همه‌چیز وجود دارد از جمله فداکاری، علم، ادب، معرفت، ایثار و همه چیزی را که می‌شود در زندگی خوب سرلوحه قرار داد.
کد خبر: ۱۴۱۶۹۴۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردار رادان،تصریح کرد:اگرهمه فرهنگ عاشورارادرفداکاری امام حسین(ع) و حضرت زینب سلام‌الله‌علیها معنا کنیم می بینیند چیزی جز گذشت و خدمت وجود ندارد.

این مقام انتظامی عنوان کرد:چرخ خدمت قرار است همچنان بچرخد و سفره خدمت همچنان بر روی مشتاقان پهن باز است،از این رو چه خوب است که وقتی سفره خدمت پهن است انسان‌ها از آن بهره‌مند شوند.

فرمانده انتطامی کل کشور اظهار کرد: خدمت در نیروی انتظامی از جمله  خدمت‌های سخت،حساس،پراسترس و پر جوش و خروش است و در آمیخته با مردم،فرهنگ‌ها و شعور،شعور و احساس است بنابراین وقتی این خدمت بخواهد به اجرا تبدیل شود دارای ویژگی‌هایی است که اگر توام با دقت و درایت نباشد به نتیجه خوبی نخواهد رسید.

وی افزود:شهادت می‌دهم که سردار "ناظری" خدمت‌صادقانه در این فرد در عرصه‌های مختلف و جغرافیای کشور وجود داشت،سردار"ناظری" قبل از این خدمت،معلم بود،این سردار در طول خدمت نقش معلمی را از دست نداد حتی در ماموریت‌های سخت انتظامی، این‌که در همه سطوح ماموریت یک نفر نقش معلمی‌اش را همیشه ایفا کند. 

 

این مقام مسئول تصریح کرد:از برجستگی‌های خاصی که در وجود سردار"ناظری" بود،در طول این مدت خدمت به مردم را به آرمان خود و خانواده‌اش ترجیح داد و حتی در این صحنه معلمی را از دست نداد،او معلمی  همیشه در  صحنه بود. 

این مقام انتظامی تصریح کرد:از آن‌جا که کرمان شهری بین‌المللی است و امروزه شهر مردم کرمان را با وجود حاج‌قاسم شناخته می‌شود، به دنبال این بودیم فرد توانمندی را معرفی کنیم و سردار"فرشید"به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان انتخاب شد.

وی ادامه داد:در خواست دارم که همه مسئولان استان کرمان و همکارانش که سردار"فرشید"در این پست نیز چون پست‌های پیشین خود بدرخشد،هیچ فرماندهی بدون همراه خوب،فرمانده موفقی نخواهد بود،و هیچ استانی بدون همراهی فرمانده پیشرفت نخواهد کرد،از این رو تقاضای همکاری با او را دارم‌.

سردار رادان،خاطر نشان کرد:از امروز سردار"فرشید"وظیفه دارد که استان کرمان را ناامن کند برای کسانی‌که به دنبال خدشه دار کردن امنیت مردم هستند تا خدشه ای به امنیت مردم وارد نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها