مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خبر داد:

بهره‌برداری از خیابان گل‌ها تا پایان خرداد ۱۴۰۲

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: پروژه خیابان گل‌ها واقع در منطقه چهار شهرداری اصفهان تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان خردادماه سال‌ جاری به‌صورت کامل در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۴۰۸۵۷۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ امیرعباس رحمتی با اشاره به پیشرفت پروژه عمرانی خیابان گل‌ها اظهار کرد: پروژه خیابان گل‌ها واقع در منطقه چهار شهرداری اصفهان با هزینه بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان برای رفاه شهروندان ساکن در محدوده شهرک زاینده‌رود، ولی‌عصر (عج) و گل‌ها واقع شده است.

وی درباره پیشرفت پروژه خیابان گل‌ها افزود: این پروژه که با هدف سهولت در ترافیک منطقه و دسترسی آسان بین شهرک‌ها در حال احداث است، تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان خردادماه به صورت کامل در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث خیابان گل‌ها موجب دسترسی آسان از روشن‌دشت به خیابان رضوان می‌شود، تصریح کرد: از دیگر اهداف احداث این خیابان، سهولت دسترسی شهرک‌های منطقه چهار به خیابان ارغوانیه، دانشگاه خوراسگان، خیابان جی و خیابان رضوان است.

وی با بیان اینکه طول مسیر خیابان گل‌ها ۱۱۰۰ متر است و در دو باند ۱۱ متری تعریف شده است، تصریح کرد: آسفالت خط شرقی این مسیر انجام شده است و خط غربی تا پایان اردیبهشت‌ماه و پیاده‌رو تا پایان خردادماه تکمیل خواهد شد.

رحمتی ادامه داد: میدان مشرف بر خیابان گل‌ها نیز تا پایان خردادماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها