وزیر کشور گفت: مشکل گذرگاه‌های چذابه و شلمچه برای تسهیل تردد و حرکت زوار اربعین حسینی، تا پیش از تابستان ۱۴۰۲ برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۰۵۷۵۷

به گزارش جام جم آنلاین،  احمد وحیدی روز جمعه در نشست ستاد اربعین حسینی که در شلمچه برگزار شد، اظهار کرد: لازم است جاده دسترسی به پایانه شلمچه از جمله مسیر امام رضا (ع) و لجستیک صادراتی شلمچه توسط منطقه آزاد اروند بهسازی و تکمیل شود.

وی افزود: براساس پیش بینی ها، اربعین امسال هوا گرمتر از سال گذشته است و با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا به طور قطع شاهد حضور گسترده عاشقان حسینی در مراسم باشکوه اربعین خواهیم بود.

وحیدی گفت: با توجه به گرامی هوا، افزایش تعداد مه‌پاش در مسیر رفت و برگشت زائران اربعین حسینی در 2 گذرگاه چذابه و شلمچه ضروری است و احداث 100 چشمه سرویس بهداشتی در پایانه‌های مرزی شلمچه نیز باید در دستور کار قرار گیرد که بر اساس اعلام مسئولان امر، عملیات اجرایی ساخت 60 چشمه سرویس بهداشتی آغاز شده است.

وزیر کشور همچنین با تاکید بر بهسازی و تکمیل مسیر ارتباطی اربعین حسینی از اهواز به سمت چذابه گفت: طرح جامعه گذرگاه های اربعین حسینی استان خوزستان نیز باید تدوین شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها