لایپزیش جدید ترین قربانی تیم آلونسو در بوندس لیگا

بایر لورکوزن 2 - 0 لایپزیش

بایرلورکوزن موفق شد یک پیروزی ارزشمند دیگر در بوندسلیگا کسب کند و این بار لایپزیش را شکست دهد.
کد خبر: ۱۴۰۵۰۵۹

به گزارش جام جم آنلاین، در ابتدای فصل بایرلورکوزن در قعر جدول بوندسلیگا قرار داشت. حضور در منطقه سقوط جدول باعث نگرانی هواداران این تیم شده بود تا اینکه یک تغییر بزرگ برای لورکوزن فرا رسید و ژابی آلونسو به عنوان سرمربی جدید آنها انتخاب شد.

بعد از حضور ژابی آلونسو روی نیمکت لورکوزن این تیم با دگرگونی خیره کننده‌ای مواجه شد تا این که حالا آنها اکنون مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند. لورکوزنی که با سرمربی اسپانیایی باختن را فراموش کرده و یک تیم غیر قابل توقف به نظر می‌رسد.

در همین راستا لورکوزن امروز در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف تیم لایپزیش رفت و در پایان موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده و برتر حریف خود را با دو گل شکست دهد.

دو گل آدام هلوزک و ندیم امیری این پیروزی ارزشمند لورکوزن را به همراه داشت تا این تیم تخت گاز به سمت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حرکت کند. تیم ژابی آلونسو با این برد 47 امتیازی شد. حالا فاصله آنها با رتبه چهارم و فرایبورگ به شش امتیاز رسیده و قطعاً لورکوزن در ادامه امیدوار است با تداوم روند فوق‌العاده خود سهمیه چمپیونزلیگ را هم کسب کند.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی لورکوزن در بازی امشب هم از دقیقه 68 عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. سردار در این مسابقه نتوانست گلی به ثمر برساند اما چند باری در موقعیت گل قرار گرفت تا یک بار دیگر نشان دهد که در بهترین فرم خود به سر می‌برد و می‌تواند در ادامه فصل کمک ویژه‌ای برای ژابی آلونسو باشد. 

منبع: ورزش سه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها