پلیس محلی ژاپن امروز چهارشنبه از حمله نوجوانی مسلح با چاقو به مدرسه ای در استان سائیتاما واقع در حوالی توکیو و مجروح کردن یک معلم در این مدرسه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۹۸۶۵

به گزارش جام جم آنلاین، نوجوان ۱۷ ساله ژاپنی با ضربات پیاپی چاقو به معلمی در مدرسه ای در استان سائیتاما وی را مجروح کرد. او در محل حادثه توسط معلمان دیگر مدرسه با مظنون بودن به تلاش برای انجام قتل دستگیر شد.

براساس اطلاعات دفتر مرکزی آتش نشانی و هیات مدیره مدرسه، جراحت های وارده به این معلم ۶۰ ساله خطرناک نیست و هیچ دانش آموزی نیز آسیب ندیده است.

پلیس محلی اعلام کرد، متهم گفته است می خواستم هر کسی را به قتل برسانم. او در حالی وارد کلاس درس شده بود که دانش آموزان در حال امتحان دادن بودند و معلم کلاس را درحالی که سعی در محافظت از جان شاگردانش داشته به شدت مجروح کرده است.

منبع تحقیقاتی پلیس محلی اعلام کرده است، دانش آموزان مدرسه راهنمایی از شهری دیگر نزدیک سائیتاما نیز گفتند این نوجوان در کشتن چندین گربه در شهر نقش داشته است.

در پی حمله این نوجوان ژاپنی مدرسه راهنمایی زنگ اضطراری را به صدا درآورد و دانش آموزان را از کلاس ها تخلیه و به حیاط مدرسه منتقل کرد. 

منبع: ایرنا

newsQrCode
برچسب ها: چاقو معلم ژاپن
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها