سه ماه قبل، شارون همراه همسر و دخترش با خودرویشان به سمت اوهایو حرکت می‌کردند که ناگهان صدای برخورد جسمی بزرگ و سنگین با خودرو، حادثه‌ای مهیب آفرید. یک سنگ دو کیلوگرمی به شیشه جلوی اتومبیل و بعد به سر شارون پنجاه و دو ساله برخورد کرد.
کد خبر: ۷۳۵۴۵۲
حمله به خانم معلم با سنگ 2 کیلوگرمی

با رسیدن گروه امداد، شارون به بیمارستان منتقل شد. او به هیچ عنوان شرایط خوبی نداشت. بخشی از جمجمه‌اش شکسته بود، بینایی هر دو چشمش را از دست داده و مغزش متورم شده بود. پزشکان برای نجات جان او مجبور شدند بخشی از استخوان صورتش را بردارند تا فشار روی جمجمه‌اش کمتر شود. خانم معلم پنج بار تحت عمل جراحی سخت و پیچیده قرارگرفت اما بالاخره توانست این بار نیز از مرگ نجات یابد؛ زیرا شارون پیش از حادثه دچار بیماری لاعلاجی شده و از آن بیماری جان سالم به در برده بود.

هرچند پزشکان برای بازگرداندن بینایی شارون تلاش بسیاری کردند اما نتیجه بخش نبود. او بینایی چشم راست خود را از دست داد و بینایی چشم چپش هم تا حدودی بازگشت. پس از بهبود شارون و مرخص شدن او از بیمارستان، تحقیق پلیس برای دستگیری عاملان حادثه آغاز شد.

در تحقیقات پلیس، چهار دانش‌آموز نوجوان مدرسه‌ای که شارون در آنجا درس می‌داد دستگیر شدند. طبق اظهارات یکی از دانش‌آموزان به نام کیفر مک گی هجده ساله، آنها شب حادثه تصمیم گرفته بودند در شهر به راه بیفتند و تا می‌توانند خرابکاری به راه بیندازند. آنها پس از پرتاب سنگ و شنیدن صدای ضربه، از محل حادثه دور شدند و به خانه برگشتند. چند ساعت بعد چهار دوست قانون شکن دوباره به محل حادثه رفتند تا از اوضاع مطلع شوند. اکنون این چهار نفر در زندان و در انتظار حکم نهایی قاضی به سر می‌برند. (ضمیمه تپش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها