نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: سپاه پاسداران با رهبری فرمانده کل قوا همانطور که امروز هیمنه قدرتهای پوشالی را شکسته اند با حمایتهای مردم مومن و قدرشناس کشورمان تا نابودی کامل استکبار نظام سلطه ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۱۳۹۹۲۲۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین البرز، آیت الله حسینی همدانی گفت: سپاه پاسداران تا به امروز فراتروگسترده تر از یک نهادانقلابی عمل کرده و توانسته نقش سازنده وپررنگی در عرصه های مختلف نظام اسلام داشته است.

امام جمعه کرج اظهار کرد: امروز پاسداران انقلاب اسلامی همین روش و رویه را دنبال می کنند و با توجه به مقتضیات زمان سپاه فراتر و گسترده تر از نهاد انقلابی تاکنون عمل کرده است .

وی افزود: البته دشمنان قسم خورده با این نهاد انقلابی دشمنی می کنند که نشانه صلابت سپاه است.

وی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب گفت : انتظار می رود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به جذب و پرورش جوانان و ارتقای بیشتر توانمندی خود برای حراست از انقلاب و کشور اهتمام ورزد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت جهاد در مقابل دشمنان اسلام گفت : تمام ائمه اطهار (ع) در این مسیر هیچ کوتاهی نکردندو ما جهاد تبیین ادامه دهیم .

وی با بیان اینکه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با روش جهاد تبیین در مقابل معاویه و یزید عمل کرد ،افزود: آن حضرت تاکید می کند که سکوت عالمان در مقابل زورگویان تبعات خطرناکی دارد.

امام جمعه کرج با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند علما فارغ از مسئولیت های دولتی و امثال آن باید جهاد تبین داشته باشندافزود جهاد تبیین مردم را دلگرم می کند و وظیفه هریک از ما سنگین است ؛معلمان، اساتید ،خطبا و امامان مساجد این سنگر اساسی را جدی بگیرند ودر این عرصه وارد میدان عمل شوند.

آیت الله حسینی همدانی گفت : در خصوص موضوعات مختلف باید ابتدا روشنگری شود و به شبهات پاسخ دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت : در این شرایط باید مراقب حیله های دشمنان که برای از بین بردن روحیه امیدواری مردم تلاش می کنند،بود ضمن آنکه برای رفع مشکلات معیشتی مردم گام برداشت.
آیت الله حسینی همدانی افزود: دشمنان با فشار حداکثری گمان می کنند که تاب آوری مردم را می شکننداما نتوانستند به اهداف خود برسند و مردم انقلابی ایران با قدرت تمام پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

امام جمعه کرج گفت: اینکه اینک قسمتی از ساختارهای اقتصادی کشور خراب است انکار نمی کنیم و دراین میان برخی مسوولان قبلی در مسیر شبکه های معاند قدم می دارند و وقیحانه از سازش با غرب سخن می گویند.

وی اظهار کرد: مشکل معیشتی را با وجودمان درک می کنیم اما سئوال این است که برخی رسانه ها به جای کمک کردن آتش برای دشمن تهیه می کنند.

امام جمعه کرج گفت: کسانی که تا دیروز در تنور اغتشاشات می دمیدند امروز بازار را ملتهب می دارند و فرصت را مناسب دیدند تا از ضعف های موجود به نفع خود استفاده کنند.

وی افزود: یکی از راه های فوری در این شرایط این است که باید بانک مرکزی کنترل عرصه های طلا و ارزرا داشته باشد که اگر فعال شود برای جامعه مفید است .

نماینده ولی فقیه در استان البرز از مسئولان استان خواست از چگونگی عملیاتی کردن شعار سال در بخش دانش بنیان، تولید و اشتغال گزارشی در راستای فرامین رهبر انقلاب به مردم استان در بخش های مختلف اقتصادی بدهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از مردم و دستگاه های اجرایی استان البرز خواست جشن های شعبانیه را جدی بگیرید و در این ایام روحیه نشاط جامعه و امید آفرین را گسترش دهندضمن آنکه بر محتوای جشن های ایام شعبانیه افزوده شود.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت تربیت نسل های انقلابی در آموزش و پرورش بیان کرد: حرکت به سمت کمال مطلوب که قرب خدای تعالی است تفاوت بین نظام تعلیم و تربیت اسلامی و نظام آموزشی سکولاریستی است که در تعلیم اسلامی تربیت مقدم بر آموزش است که باید به درستی انجام شود.

وی افزود: دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی از جایگاه دینی ، اسلامی ، علمی ، اخلاقی ،تعهد و تعاملات اجتماعی برخوردار است و این شخصیت در کنار محتوای آموزشی توسط معلم ساخته می شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها